neděle 7. července 2013

Ven v lijaku? Proc ne?

Rano jsme si hezky pospali az do pul desate a opet jsem to se snidani v podobe parku s rajcatovou omackou stihl tesne na desatou do tridy. Prestoze nas bylo na nedelni pomery docela dost, tak jsem sel studovat do Cecka, protoze je tam prece jen vetsi klid. Prehraval jsem partie z Go-worldu a nikdo me nevyhazoval, tak jsem tam zustal az do obeda. Mateusz s Kim Dae-hwi reseli nejake koncovky a hadali se o pulbodiky, takze Dae-hwi nakonec stravil cele dopoledne pocitanim koncovek s presnosti na ctvrtbody...

K obedu byl nejaky tofu gulasek, ktery mi vubec nejel, tak jsem se rozhodl vyrazit na vyletik uz po obede a cestou se nekde stavit. Mateusz me vysmal, protoze venku byl docela lijak. Presto jsem o pul druhe vyrazil a   navic dest byl spis takove prijemne mrholeni, v tom vedru idealni. Smeroval jsem ke stanici metra Jeungsan, akorat trosku oklikou. Cestou jsem se na pul hodinky stavil v Mr.Pizza na lasagne. Jinak zapadni jidlo je tu docela drahe, 8500 wonu (=170Kc) za lasagne nebylo vubec malo. Kdyz jsem ale vyrazil, tak trpve zacal ten poradny lijak. Byl jsem ale uz v pulce cesty, takze nemelo cenu se vratit zpet. No, nakonec jsem cely promoceny dorazil na Jeungsan. Svezl jsem se jednu stanici na sever - na Saejol, ktery take lezi vedle reky Bulwangcheon. Ze Saejolu dostat se do Dojangu uz neni tak tezke, proste se jde jenom rovne po Gajwa-ro. Navic se lijak opet zmenil zpet v mrholeni a nakonec prestalo prset uplne. Nakonec jsem zjistil, ze Saejol je vyrazne bliz k Dojangu nez Jeungsan, podle me to nebude dal nez 1km. Vyletik jsem zakoncil v Paris Baugette a nakonec jsem tedy po dvou hodinach dorazil zpet. Poridil jsem i par fotek, ktere ale nebudou asi moc kvalitni, protoze pocasi idealni opravdu nebylo. V pokoji jsem nejdrive dal susit promocene veci a pak se natahl na postel a ucil se korejsky z Mateuszovy knizky, protoze jsem se rozhodl, ze letos se neco naucim. Uz umim zakladni slovicka a goisticke vyrazy, ale nejdrive se musim naucit Hangul - korejske pismo, a to mi zatim vubec nejde. Pred veceri me ze studia korejstina vyrusilo zname otrasani se zeme - vratil se Seok Song-min z vikendu doma...

K veceri bylo palive kure s fajnovou nasladlou omackou. Konecne se tem kucharum brigadnikum, co tu byvaji v nedeli, neco povedlo. Opravdu jsem se dobre najedl. Od te doby travim cas na laptopu, chatuju a sleduju nemecke mistrovstvi.

Žádné komentáře:

Okomentovat