pátek 5. července 2013

Vejire se (ne)trhaji

(Jeste dodatek ke vcerejsimu clanku. Vecer doslo trosku k nedorozumneni, do jake souteze se vlastne partie pocita, takze jsem poupravil sgf i clanek...)

Probudil jsem se v hodne dobre nalade, ani vlastne nevim proc. K snidani ryba a jak jiz tradicne volska voka, ktere mi narozdil od lonskym ryb na nervy vubec nelezou.

Dopoledne slo pryc par malych kluku, kteri prosli do dalsi faze pro-zkousek v kategorii do 15-ti let. Ve tride nas bylo asi polovina, takze jsem se tentokrat do Cecka nestehoval. Hned se vyuzila prilezitost a hral jsem ligu s Yoo Jun-yeohem, ktery k nam spadl z Cecka. Moc jsem si neveril, ale v dramaticke partii jsem nakonec prohral jen o 2,5. sgf  Zbytek dopoledne resil tsume-go a prehraval profi-partie.

Obed byl v cinskem stylu. Kachni polevka s nudlema a cinske "knedlicky", vubec jsem si nestezoval, protoze jsem taky v Cine nejakou dobu stravil a tamni jidlo mi zachutnalo, mozna jeste vice nez korejske.

Chvilku po obede jsem zazil asi nejhorsi vec, co se mi tady stala. Jeden maly vypaseny kluk, ktery vubec nechapu, co dela v nasi skupine a dvakrat jsem ho rozstrilel, vzal tradicni korejsky vejir, roztrhal ho a jeste se s tim chlubil. Ja byt ucitelem, tak mu dam par facek, ale to by me asi vyhodili. Ja jsem tenhle vejir taky mival, ale na podzim mi ho ukradli v Gwangju na Korea Prime Minister Cupu. Moc jsem si ho vazil, ale tady ho ma kazdy druhy a nikdo se s nim nezachazi moc v rukavickach. Kdyz se dostanu do centra a do Korejske Baduk Asociace, tak se ho urcite pokusim sehnat znovu.
Pak jsem hral dalsi ligovou partii proti male holce, ktera ma knir. Nakonec to byla docela jednoznacna partie. sgf  A to i diky me masivni zdi, kterou jsem samozrejme jako bodovy hrac podcenoval, ale profik, ktery nam partii pak rozebral rekl, ze to bylo za me dobre. 

Vecere byla v zapadackem stylu, jak jsem se dozvedel, jako vzdycky v patek. Bylo to asi nejlepsi jidlo, co jsme tady zatim meli. Kureci nugetky s hnedou omackou, smazena ryba, testovinovy salat, toasty, kysele okurky... No proste parada. U toho navic bezel v televizi prenos nejake profi-partie, kde hral Lee Dong-hun proti Peng Liyao, coz je samozrejme mnohem lepsi, nez kdyz bezi nejaka telenovela nebo baseball.

Vecer si vice mene kazdy studoval, co potreboval Maly klucina, co si pro nej chodi maminka a hral jsem s nim asi pred tydnem, si se mnou chtel zahrat pratelskou, tak jsme dali rychlovku se zakladnim casem 10 minut. Po uvodni vyhode jsem ale zacal hrat mekce a vzdal jsem partii v koncovce za stavu asi 5 bodu pro nej. Jsem s nim docela kamarad, protoze na to, ze je mu asi deset, tak pekne konverzuje anglicky. 

Tot asi vse pro dnesek, ted uz jen chatuju na kompu.


Žádné komentáře:

Okomentovat