pátek 19. července 2013

Ladime formu...

Nejakym zpusobem me nevzbudil jecak uklizecky. Nastesti pak jeste pokoje obchazel i manazer, ale i presto jsem dorazil na snidani znacne pozde. Volska voka byla jak jiz tradicne fajnovym startem do dne.

Dopoledne byly decka ve skole, takze jsem se presunul do Cecka. Kim Won-bin rekl, ze dneska nebude rozbor, takze jsme mu bohuzel s Benem nestihli ukazat nasi partii. Misto toho s nim nejdriv hral Mateusz a vzdal, kdyz prohraval asi o 10. Ja jsem hral hned po nem a vylosoval jsem si bile, coz je vazne proti profikovi mnohem obtiznejsi. Navic jsme meli zakladni cas jen 15 minut. Zacatek byl pro me velice dobry, ale pak jsem zahral overplay a nasledne me uzemnil fantastickym tahem, na ktery jsem proste nemel odpoved. Vzdal jsem po hrubici v koncovce, jinak bych prohral asi podobnym rozdilem jako Mateusz. sgf

K obedu byl gulasek s tofu, ktere nesnasim, tak jsem se radsi cpal pekingskymi zavitky. Ben pak doufal, ze nam ucitel rozebere svoji prohranou hru z Nongshim Cupu s Cho Han-seungem, ale bohuzel se tak nestalo.

Nekteri jeste odpoledne dohravali ligu. My ostatni jsme hrali tymovy turnaj. Ja hral proti Lee Sae-chanovi, ale vyhrat jsem si nezaslouzil, protoze jsem se nekolikrat prepocital. Ve zrave partii jsem prohral o 11,5 bodu. Pak jsem hral s Benem a partie mela presne opacny scenar nez minule. Opet to byla hodne tesna partie, ale asi jsem o kousek vedl a na konci jsem ho dostal peknym tesuji. S Benem jsme pak partii dlouho rozebirali, pricemz jsme stihli rozebrat jeste par dalsich situaci.

K veceri byly bolonske spagety, ktere v korejskem provedeni vubec nebyly spatne. Na veceri pozdeji dorazil i Nam Go-nu o berlich a s nohou v sadre. Zrejme ze vcerejsiho fotbalku...

Vecer jsme hrali dalsi tymovy turnaj, pricemz ja s Benem jsme byli kapitani a vybirali jsme si tymy. Pri vybirani hracu jsme decka nazyvali nasimi prezdivkami (E.T., fat idiot, big glasses atd.), takze decka mely zabavu. Ja jsem vyprovodil o 16,5 bodu jednu holku, v te dobe byl stav 7:0 pro nas... Pak ale dve holky v mem tymu prohraly, ale stejne to bylo drtive vitezstvi. Zbytek casu jsme s Benem resili tsume-go.

Ted travim cas na pocitaci a to asi naposledy na tomto pobytu, protoze zitra na to mozna uz nebude cas. Publikoval jsem par fotek a jeste nejake bych rad poridil zitra na kopci. Snad tam stihnu zajit...

Žádné komentáře:

Okomentovat