středa 10. července 2013

Bambuska v akci

Opravdu kdyz nas budi manazer, tak je start do dne mnohem prijemnejsi, nez kdyz prvni vec, co rano slysite, je jecak uklizecky. Snidane byla klasicky ve stredu v zapadnim stylu - cornflakes a toasty, ktere byly dneska lepsi, protoze do nich nenarvali ten cukr. Rano jsem take zjistil, ze mi doslo obleceni, takze jsem po snidani nejake nahazel do kose na pradlo. Kazdy pokoj ma jeden a uklizecka je pak behem dopoledne postupne hazi do pracek.

Dopoledne tu opravdu nikdo temer nebyl, takze jsem studoval v Cecku, kde jsme byli s Mateuszem a Midurim temer sami. Opet bylo k dispozici osm sgf na prehravani. Hraje se ted hodne turnaju, mame sgf z: Mlily Cupu, Olleh Cupu a Chinese City League. V deset jsme meli rozbor, na kterem se nas seslo vsech pet cizincu. Rozebrali jsme hru Miduriho, pak Mateusz vs. Gansheng (vyhral tentokrat Gansheng) a nakonec Benovu, kterou vcera skandalne prohral. Obecne Kim Won-bin preferuje, abychom ukazovali hry, ktere jsme prohrali.

K obedu byla nudlova polevka z masem, byla moc dobra. K mani byly take nejake placky s kousky masa z chobotnic, kterou jsem jednu ochutnal, ale nejelo mi to. Pak jsme pokecali s Benem a Mateuszem o kongresu. Mateusz rika, ze na domaci pude nebere nic jineho nez vitezstvi. Ja se poucil z lonskych prilisnych ocekavani, takze jsem skromejsi ale stejne bych rad dosahl na play-off.

Odpoledne jsme hrali ligove partie. Hral jsem proti jednomu otravnemu malemu klukovi, se kterym mam 1:1.   Hraje hodne nekorektni go a je tezke jeho tahy trestat v rychlem case. Na konci partie pri vyplnovani neutralu byla zajimava scenka, kdyz se nas ucitel zeptal, jake si myslime, ze je skore. Souper rikal, ze si mysli, ze vyhral. Ja prohlasil, ze vedu vic nez o pet, takze jsem to nepocital. No, vyhral jsem o 6,5, ale stejne jsme oba dostali za krk bambuskou, ale u me to bylo spis pohlazeni proti tomu, jak dostavaji decka normalne. sgf Pak jsem resil az do vecere tsume-go.

K veceri byly tentokrat veprove nugetky s hnedou omackou, k tomu salatek a listovy spenat, proste parada. V televizi bezel zaznam nejake starsi partie z BC Card Cupu Lee Se-dol vs. Gu Li.

Vecer jsme hrali tymovy turnaj. Ja hral s klukem, se kterym hraju rad, mame 1:1 a vzdycky to jsou pekne partie. Ale protoze temer o nic neslo, tak jsem stejne jako vcera vecer docela dost experimentoval. Znovu se me ucitel zeptal na skore, ale tentokrat jsem si svoji prohru o 3,5 bodu spocital naprosto presne.

Tot pro dnesek vse. Vazne me stve, ze uz jsem skoro dva tydny nebyl na kopci. Rad bych se tam zase probehl a poridil nejake fotky.



Žádné komentáře:

Okomentovat