sobota 6. července 2013

"Lukas Podolski"

Dnes nas tu opravdu moc nebylo. Hodne deti jelo domu a 13 deti proslo do dnesni faze pro-zkousek do 15-ti let. Z 32 zbylych je to opravdu vysoky pocet, coz znaci, ze Choong-am Dojang je opravdu sila. :) Od nas z Decka prosel jen jeden maly klucina, co k nam spadl z Cecka a me pred par dny vymetl.

K snidani jsem toho moc nesnedl, byly opravdu divne veci, takze jsem se spis nacpal ryzi, coz zase tak ale nevadilo, protoze energie jsem tolik nepotreboval. Cele odpoledne jsem prakticky jen resil tsume-go a take prehral par partii z posledniho Go-worldu, ktery jsem si sem privezl.

Na obede jsem o jidlu rekl Mateuszovi toto: "Po polsky zemiakova zupa." Takze si udelate obrazek, jak jidlo vypadalo a chutnalo, vubec to nebylo spatne. Jako moucnik byla takova pletynka s cukrem.

Odpoledne jsme hrali tymovy turnaj. Ja jsem hral vazne dobrou partii s klucinou, se kterym jsem hral asi pred tydnem rengo. Vytvoril jsem si hodne cashe a pak mu skocil do vlivu, kde jsem mohl na nekolik zpusobu ozit, ale v byoyomi se mi to nepovedlo. Byl jsem pak fakt docela nastvany. Nas tym ale i tak s prehledem vyhral, takze jsem si aspon privydelal. Predtim jsem temer vzdycky vyhraval, ale tym prohraval, takze to mam ted aspon zpatky. Studovali jsme jen do pul pate, pak jsem zamiril na pocitac a na WBaduk, kde jsem mel skore 1:2. Zrovna jsem natrefil na docela slusne soupere, coz nebyva vzdycky, protoze 7-dan na tomto serveru muze byt opravdu temer kdokoliv.

K veceri byl jakysi korejsky gulasek, ale tentokrat se jim fakt povedl, dobre jsem se najedl. Ale kdyz nebezi v televizi neco inteligentniho, tak by ji opravdu mohli aspon pri tom jidle vypnout...

Po veceri jsme hrali fotbalek na placku vedle skoly. Bylo nas 12, coz je tak akorat pro toto hriste. Tim padem samozrejme padalo i hodne golu. Hralo se to na hodne malych zapasu, nekteri hrali i o penize. Mateusz byl proti me a v souctu nas tym vyhral v pomeru 16:10. Ja vytvoril uderny utok s Im Ji-nukem, ktery je malicky a s micem si rozumi. Ja skoroval devetkrat, on sestkrat a jeden gol pridal Lee Chae-gu. Ja si vyslouzil prezdivku "Lukas Podolski" a uz mi asi nikdo jinak nerekne. ^^ Na konci jsem byl asi nejvic zpoceny za tento pobyt.

Od osmi jsem na kompu. Poridil jsem par fotek, tak je asi brzo zacnu publikovat. Zitra si zase nekam vyjdu, tak urcite nejake pribudou.

Žádné komentáře:

Okomentovat