úterý 2. července 2013

Monzun je tu

Spanek opet nebyl buhvijaky, ale na snidani jsem dorazil vcas. Uz asi treti den po sobe byla jakasi korejska omeleta s kecupem a volska voka, takze si zase nemam na co stezovat.
Dozvedel jsem se, ze decka maji dneska ve skole zkousky, takze tu skoro nikdo dopoledne nebyl. Prihnal se monzun, takze jit do skoly v tom slejvaku jsem jim moc nezavidel... My zbyli jsme byli vsichni v Cecku. Planoval jsem resit svoje tsume-ga, ale muj lonsky ucitel Kim Dae-yon mi dal vytistenych 24 tezsich problemu, ktere jsem resil tak nejak prubezne cely den a zitra mu je odevzdam.

K obedu byla takova masova smes a k ni sladke brambory. Kucharky mi nalozily takovy kopec, ze jsem to temer nemohl snist, takze kdyz jsem o hodinu pozdeji usedal k partii, tak jsem byl jeste plny. Hral jsem proti otravnemu klukovi, ktery vypada jako mala opice a jmenuje se Shin Jung-hwan. Pobyval pry nejakou dobu v Cecku a nyni patri k nejsilnejsim u nas. Hrat proti nemu je stejne jako loni hodne neprijemne, protoze u triska kameny, mlati do hodin, furt prehrabuje rukou v misce a u partie sedi jak king of planet. Rychle jsem ho ale schladil tim, ze jsem ho zabil v prvnim rohu. On pak zacal vsude mozne prasit a ja zmatkoval v byoyomi, takze partie byla nakonec pro me prekvapive jen o 5,5. Skoro nikdo z ucitelu tu nebyl, takze nas mel nastarosti dvacetilety typek, ktery je povazovan za nejsilnejsiho amatera v Koreji. Ja ho znam jen s fotbalku, ale nemam ho rad, protoze sice umi s micem neuveritelne veci, ale prakticky vubec nenahrava. Ani jako ucitel se moc nepredvedl, protoze kdyz nekomu komentoval partii, tak se uvedl hrube nepresnou sekvenci, za kterou ho cela trida vysmala. Navic ten maly opicak je jeho oblibenec, takze me moje vyhra tesila jeste vic. Kdyz pak prisel komentovat super-rychly profik, tak uz to bylo lepsi.

K veceri byl opet jakysi gulasek po korejsku a ostre spagety. Uz jsem si daval velky pozor, aby me zase kucharky neprecenily. Na veceri se objevil i kuchar z lonska, ktery hovori plynne anglicky a dokonce si me pamatoval, coz me potesilo. Pozdeji tam pak prisel jeden klucina od nas ze skupiny s ostrenym rozseknutym obocim. Nevim, co se presne semlelo, ale zaslechl jsem, ze v tom byl nejak namoceny Mr. Pig 2.

Vecer jsem prehraval profi-partie, protoze jsme zadnou partii nehrali. Zitra uz by snad konecne mela zacit cervencova liga, takze se i resilo, jak to s Mateuszem za dva a pul tydne stihnem odehrat. Proto jsme i chvili stravili u manazera v kancelari. Bohuzel jsem se taky dozvedel, ze me 21.7. nemuze hodit na letiste. Mateusz mimochodem odjizdi take kvuli kongresu a to den po me.

Meli jsme jeste druhou veceri a to kurata v medove omacce, nebylo to spatne, pak uz jsem zamiril na komp.

Žádné komentáře:

Okomentovat