pondělí 1. července 2013

2.tyden

Jsem tady uz pres tyden a mam se fajn. Jedine,  co mi tu chybi je dostatek spanku, ale tentokrat se spalo dobre, protoze klimatizace bezela celou noc. K snidani byla omeleta, nebyla spatna.

Nejprve jsem si prehraval profi-partie. K uloveni bylo osm sgf, protoze o vikendu nebyly. Meli jsme pak mit my cizinci rozbor s Kim Won-binem 1-pro, jako vzdycky, ale byli jsme tu jen ja a Mateusz. Miduri se nekam podel a Gansheng hral nejaky profi-turnaj. Takze jsme hrali s profikem simultanku 20min.+ 3x30. Mateusz prohraval, ale pak partii otocil jednim all-out tahem a profik vzdal! Ja jsem taky vedl, ale na koncovku uz se mohl soustredit jen na me a obral me tak o 10 bodu, a tak jsem o 1,5 bodu prohral... Rekl, ze kdyz zapracuju na koncovce, tak bych v pohode mohl hrat v Cecku a ze vubec necekal, ze jsem tak silny...

K obedu bylo tentokrat opet rizoto, ale bylo dobre. K tomu byl jeste parek v rohliku na spejli.

Prestoze uz je novy mesic, tak liga jeste nezacala. Hrali jsme opet jakysi tymovy turnaj. Nejdriv jsem hral s tlustym klucinou, co jsem s nim hral uplne prvni den a dal jsem mu opet peknou cocku jako posledne. Nevim proc, ale pak jsem trosku vypadl z moodu, takze jsem parti s Nam Go-nu (Mr. Pig 2) ostudne odplacal a zaslouzene prohral o 6,5. Tim vlastne skoncila moje nekolikadenni winning streak.

Hodne ucitelu hralo turnaj, takze jich tu moc nebylo, a tak se na dnesek presunul zitrejsi fotbalek. Hrali jsme 10 na 10 na velkem hristi a ja s Mateuszem jsme byli tentokrat proti sobe. Ja jsem tvoril utok s klukem, se kterym se mi dobre hralo uz loni (levak) a se super-rychlym profikem. Ja skoroval ctyrikrat a kluci na kridlech kazdy jednou. Super-rychly profik dal krasny uvodni gol zapasu, kdyz z pulky prehodil souperova golmana. Mateusz na druhe strane skoroval jen jednou a zapas nakonec skoncil 6:6.

Naprosto splaveni jsme dosli na veceri, kde nas cekali kureci nugetky s hnedou omackou. Kucharky mi navic pridaly vic, nez jsem chtel, takze jsem se strasne prezral. Jeste me tlacilo bricho, kdyz jsem dosel na vecerni lekci. V podstate jsem celou dobu srotil profi-partie. Par lidi delalo bordel, takze museli pul hodiny na chodbe klecet se zdvizenyma rukama a dva nejvetsi vytrznici dokonce museli byt "v kliku".

Ted uz jen chatuju a za chvili pujdu spat.

Partie s profíkem: sgf

Žádné komentáře:

Okomentovat