úterý 16. července 2013

Too many mistakes...

Rano nas vzbudila jak jiz tradicne uklizecka, ale Lee Chae-gu jen vylezl z postele a zase zhasnul, takze spolubydlici spali dal, skoro az do deviti, na snidani se vykaslali. Ja jsem si na vajicka a slaninu rad zasel. Ale zjistil jsem, ze opravdu hodne lidi na snidane vubec nechodi. Ja teda v Cechach taky moc nesnidam, ale tady bych to bez poradne snidane asi neprezil...

Prestoze na nastecne vysi zprava, ze decka museji az do prazdnin (do konce cervence) chodit do skoly, tak na to evidentne kaslou. Vetsina z nich rika, ze skolu nenavidi. Takze ve tride jsme byli opet temer vsichni. Yoo Jun-yeoh prisel do tridy s toaletnim papirem na hlave a mel z toho strasnou legraci, ale ta ho brzy presla, kdyz se ho nas ucitel, kterym je mimochodem Hong Jan-sik 7-pro, zeptal, jak hral na Hanbayonu. Klucina odpovedel, ze uhral ve druhe skupine dve vyhry z peti, a tak dostal bambuskou... Je ale pravda, ze na hrace, ktery pobyval v Cecku, to je opravdu malo. V deset jsme meli review od Kim Won-bina. Ben s Ganshengem prisli pozde. Je pravda, ze puvodne mely byt rozbory ve stredu a v patek, ale posledni dobou uz to byva znacne nepravidelne. Rozebrali jsme jednu Mateuszovu hru, jednu moji a jednu Miduriho. Dostali jsme od profika docela couda, protoze ve vsech bylo docela hodne chyb.

K obedu byla nudlova polivka, ve ktere plavaly musle a k tomu spenat. Nebylo to spatne, ale musle jsem si nedal. O polednim klidu jsme s Benem studovali prave vydany zebricek top 100 hracu sveta. Byli jsme sokovani, ze svetovou jednickou je Shi Yue a prvnich sest mist okupuji Cinane. Az pak nasleduji Park Jung-hwan, Lee Se-dol a Iyama Yuta.

Odpoledne jsme hrali ligove partie. Nejdriv jsem hral proti memu oblibenemu malemu roztomilemu klucinovi. Na zacatku jsem ziskal vyhodu, ale postupne jsem ji ztracel. Nakonec by to asi byla hodne tesna partie, ale vyhral jsem diky souperovu prehlednuti v mikrokoncovce. sgf
Druhou partii jsem hral s klukem, se kterym hraju taky rad a byl jsem s nim v nedeli na kureti. Byla to typicka partie moje body vs. souperovo moyo, ktere se mu sice rozpadlo, ale body se mu pretransformovaly jinam a navic po spatne koncovce jsem prohral o 7,5 bodu.

K veceri byl docela fajn gulasek, ale zase tam primichaly nejake chobotnice... Mimochodem me i Mateuszovi to Go v poslednich dnech v lize moc nejde, takze jsme se u vecere shodli, ze uz by to chtelo tu pauzu pred kongresem.

Vecer jsme hrali tymovy turnaj. Hral jsem proti Nam Go-nu, se kterym mam nepekne skore 0:4. Tentokrat jsem mel ale partii jasne vyhranou o 15 bodu, ale prehledl jsem se a souper mi ustrihl hada za 25 bodu, a tak jsem se vzdal. Coz jsem ale taky delat nemusel, protoze jsem jinde mohl rozjet pro me nebezpecne ko, ktere jsem ale podle soupere nemohl prohrat...

Publikoval jsem fotky. Vazne bych se rad do konce pobytu jeste dostal na kopec a poridil tam jeste nejake.

Žádné komentáře:

Okomentovat