sobota 20. července 2013

Posledni den

Rano decka zacaly delat bordel jeste driv nez prisel manazer nas vzbudit... Zasel jsem si pak narozdil od nich na snidani, ke ktere byly mala vajicka v oleji.

Dopoledne nas tu bylo asi jen polovina. Nekteri hrali rengo a my zbyli jsme sli do Ecka hrat tymovy turnaj. Moje kapitanka byla jedna holka od nas. Ja nastoupil proti kapitanovi druheho tymu Lee Shi-hyeonovi, ktereho jsem bez problemu prehral o 14,5 bodu a mam s nim tak celkove skore 3:0. Jedna spoluhracka z Ecka si vyslapla na druheho nejsilnejsiho z Decka, kteremu rikame s Benem E.T. Druhou partii jsem hral s klukem z Ecka, se kterym jsem minule malem prohral, a tak jsem se rozhodl hrat svoje nejsilnejsi Go. Nakonec z toho bylo moje drtive vitezstvi. Nas tym celkove take jednoznacne zvitezil.

K obedu bylo kure na kari, coz je takova asijska klasika. K tomu byly jese ostre spagety a take byly k mani burtiky s horcici.

Odpoledne jsme hrali dalsi tymovy turnaj, do ktereho se zapojili i lidi z Ecka. Hral jsem s Lee Sae-chanem, ktereho jsem zmasakroval uz pri uvodnim utoku na jeho skupinu. On vsak mel potrebu hrat az do konce a nakonec jsem vyhral o 22,5 bodu. S nim mam celkove skore 2:3. Posledni partii jsem hral s E.T., ktery je, jak uz jsem rikal, hodne silny. Se stestim mi prezila moje klicova skupina a nakonec jsem skoroval vitezstvi o pul bodu. Muj tym opet drtive zvitezil. Dnesni den tedy skore 4:0, to jsem tady nemel snad za cely pobyt.
Pak jsem se rozloucil s ucitelem (Hong Jan-sik 7-pro) a za vsechno mu podekoval. Rikal, ze to, jak jsem hral, kdyz jsem tu byl pred rokem a jak hraju ted, je diametralni rozdil a ze mi drzi palce na Mistrovstvi Evropy.

Protoze jsme skoncili uz v pul pate (Cecko jeste studovalo), tak jsem konecne mohl vyrazit po trech tydnech na kopec. Na posilneni jsem si vzal cokoladovou tycinku, kterou jsem dostal od Lee Shi-hyeona. Opravdu se mi na kopci v tom parku libi, vsak uvidite na fotkach, ktere publikuju zitra, az budu doma. Dorazil jsem tak akorat na veceri, ke ktere byly me milovane kureci nugetky s hnedou omackou. Zamerne jsem si tentokrat nechal nalozit kotel, abych si tu posledni veceri poradne uzil. Pak jsem kucharkam podekoval za fajnove jidlo a rozloucil se s nimi.

Po veceri jsem si chtel zahrat s Mateuszem, ale jemu se nechtelo hrat, tak jsem si zahral s jeho spolubydlicim Kim Dae-hwi, ktery je podobne silny jako on. Hrali jsme jen 3x30 sekund. V prvni partii jsem mu s cernymu chytil skupinu, takze jsem prekvapive vyhral. V druhe hre uz me ale on s cernymi jasne prehral. Hru jsme pak rozebrali a k tomu jeste dalsi situace, urcite mi hry a rozbory s nim pomohly, uz proto, ze mi vsechno v anglictine pekne vysvetlil.

Ted uz mam sbaleno a pisu posledni clanek. Co rict zaverem: Asi jsem si to tu tolik neuzil jako loni, protoze to trosku ztratilo kouzlo toho dobrodruzstvi v neznamu bez znalosti jazyka. Urcite se ale citim mnohem silnejsi a uvidime, jak mi to po pauze pujde na Mistrovtsvi Evropy. Hlavne jsem uz vedel jak a co mam studovat, takze ucinnost treninku byla take urcite vyssi nez loni. Rad bych se sem jeste nekdy vratil, mam to tu rad.

Zitra letim v 12:40 z incheonskeho letiste korejskeho casu a dorazit do Prahy bych mel 16:50 ceskeho casu...

Žádné komentáře:

Okomentovat