pátek 12. července 2013

Mizerie

Rano nas budil opet manazer, protoze dva lidi z nasi skoly se probojovali do posledni faze pro-zkousek v kategorii do 15-ti let mezi nejlepsi ctyri, coz je samozrejme obrovsky uspech. K snidani byla volska voka a slanina, coz mi naprosto vyhovuje.

Dopoledne byl dodrzen trend tohoto tydne a opet na recepci lezelo osm sgf na prehrani. Cele dopoledne tedy bylo co studovat. Zaroven i prehravam prubezne partie z Go-worldu. Take jsem po delsi dobe otevrel knizku 21st Century Openings - dil ctvrty od pana Kima a studoval jsem moderni zahajeni, protoze v posledni dobe jsem je parkrat popletl.

V patek byva obvykle hlavne vecere v zapadnim stylu, ale tentokrat to byl spis obed. Byla omeleta s hnedou omackou a testovinovy salat a jeste nejaka ryba.

Protoze mi ted fakt vubec neni dobre, tak moje go je naprosto bez stavy a bez napadu. Nezvladl jsem porazit ani otravneho vypaseneho kluka, ktery roztrhal vejir. Predtim jsem ho dvakrat smetl, ale ted jsem ostudne prohral o 3,5. Ve druhe partii proti jinemu malemu klucinovi jsem uz sice neco predvedl, ale furt jsem prohral o 9,5 bodu... sgf  Tim jsem se dostal do situace, ze uz nemuzu splnit svuj cil: mit v lize kladne skore.

K veceri byla ryze s vajickem a k ni omacka s dary more. Krevety jsou fajn, ale naznacil jsem kucharkam, at mi nedavaji musle. Mateusz ale evidentne s muslema problem nemel. Obdivuju ho, ze tady ji opravdu uplne vsechno a snad se jeste nestalo, ze by nejake jidlo vratil, ale stejne rikal, ze uz by si radsi dal evropske jidlo. K mani byly jeste slane americke brambory.

Vecer jsme hrali tymovy turnaj. Hral jsem proti Nam Go-nu, ktery neni moc silny, ale proste na nej neumim. Nezahral jsem tentokrat vubec spatne, ale stejne jsem nedokazal prolomit moji soucasnou losing-streak... Uciteli jsem vyvsetlil, ze jsem nemocny a ten me ujistil, ze zitra zadna liga nebude, pry jen tymovy turnaj. Ale spis bych si radsi odpocinul pred nedelnim deckym turnajem Hanbayon...

Dneska zkratim vecerni pobyt na pocitaci a snad me spolubydlici nechaji jit spat driv. V posledni dobe se zlepsili a obvykle se nezhasina po 23:30, tak uvidime...

Žádné komentáře:

Okomentovat