čtvrtek 18. července 2013

Posledni fotbalek aneb Lukan Podolski strikes again

Rano jsem byl nucen vstavat driv, protoze decka vstavaly do skoly. Tak jsem si v klidu dosel na snidani, kde me mile prekvapily kureci nugetky s hnedou omackou. Premyslel jsem, co mi chut te omacky pripomina... A pak me napadly povidla, podle me tam urcite budou svestky.

Dopoledne tu skoro nikdo nebyl, tak jsem se presunul do Cecka. Prehral jsem par partii, co byly k mani na recepci. Mateusz hral ligovou partii s vedoucim klukem sve ligy. Partii mel jasne vyhranou (vice nez o komi), ale v neutralech se prehledl a vzdal... Pry se mu to s timto clovekem stalo i minule. Prohlasil pak, ze jestli takhle prohraje na kongrese, tak konci s Go...

K obedu byla dobra masova smes. Kucharky mi zase nalozily kotel, tak jsem mel co delat... Zjistil jsem, ze mi dochazeji prachy, tak jsem dal recepcni 20 euro a dostal jsem 28900 wonu, ale v podstate jsem ji zase vsechny hned vratil, protoze jsem musel zaplatit startovne na Hanbayon...

Odpoledne hrali vsichni ligove partie. Ja uz mam ale ligu hotovou, takze jsem hral s mladym profikem, jehoz jmeno neznam. Prestoze jsem udelal docela hodne chyb, tak jsem nakonec na dva hendikepy prohral o pul bodu. sgf  Po me s profikem hral Yoo Jun-yeoh a na dva hendikepy dostal na drzku...
Pak jsme hrali tymovy turnaj. Ja hral s Kim Dong-hunem, ktery patri k nejsilnejsim ve skupine. Na zacatku to uz sice vypadalo, ze me cheatnul, ale ve skutecnosti cheatnul sam sebe. Pak se jeste parkrat pokusil partii zvratit, ale nakonec vzdal. Konecne jsem si zase jednou pripsal cenne vitezstvi.
Prestoze byl predpokladany dest, tak jsme sli hrat fotbal, protoze venku nakonec bylo slunecno. Pravdepodobne to byl muj posledni velky fotbal na tomto pobytu, ale povedl se mi naramne. Nas tym rychle vedl vysokym rozdilem, ale pak zabrali i souperi, takze se to trosku vyrovnalo, ale stejne jsme vyhrali pohodlne 12:7. Hriste bylo plne louzi, takze bylo k videni i hodne vtipnych momentu. Ja jsem skoroval sedmkrat. Nejpovedenejsi byl asi muj posledni gol: Lee Chae-gu me fauloval pred vapnem a mam tak od neho peknou modrinu na pravem lytku. Kazdopadne nasledny primy kop jsem poslal pres zed pod brevno, to uz se mi dlouho nepovedlo. Jeden kluk z Cecka (taky levak) v nasem tymu skoroval trikrat a par golu mi i pripravil. Mateusz, ktery hral proti nam, skoroval dvakrat. Narozdil od minuleho roku se mi tedy posledni fotbalek naramne povedl.

K veceri bylo takove korejske kure na paprice, ktere je samozrejme mnohem ostrejsi nez ceske. Tentokrat jsem temer doslova zakazal kucharkam mi nalozit takovy kotel. Stavil se tu i anglicky mluvici kuchar z minuleho roku.

Vecer par lidi hralo ligove partie. Ja s Benem jsme prakticky celou dobu resili tsume-go. Pokracovaly i oslavy novych profiku, takze jako druha vecere dorazila pizza. Ve ctyrech jsme se meli podelit o jednu celou, takze kazdy mel dve osminky. Ben ale jednu nechtel, takze jsem mel tri. Pizza nebyla spatna. Co se jidla tyce, tak jsem dneska urcite nestradal... Kdyz jsem sel s pocitacem po chodbe do tridy na internet, tak jsem videl u zdi na chodbe klecet s gobanem nad hlavou tri kluky z Ecka, kdo vi, co zase provedli...

Žádné komentáře:

Okomentovat