pondělí 15. července 2013

Posledni tyden

Rano jsem vstal trosku driv, takze jsem jeste stihl sprchu. K snidani byla volska voka a masove koule s kecupem. Hned po snidani jsem zjistil dve novinky: 1) Tri starsi kluci si nabarvili vlasy na svetle hnedo, coz vypada v Koreji hodne neprirozene, takze si z nich cely Dojang dela srandu. 2) Oba dva studenti Choong-am Dojangu, kteri se probojovali mezi nejlepsi ctyri v pro-zkouzkach do 15-ti let, uspeli! Coz je obrovsky uspech.

Dopoledne jsme byli ve tride prakticky vsichni. Ja jsem prehraval partie z Go-worldu. Ostatni hrali ligove partie, nevim, proc ja taky ne. Vubec se tady neukazal Ben.

K obedu byla moje oblibena michanina, akorat misto vajicek tam byl tunak. Take byly k mani nudle s masem. U toho bezela v televize live partie nejakeho top seniorskeho amaterskeho turnaje, ale hraci nevypadali o moc silnejsi nez ja.

Na odpoledne uz Ben dorazil a hned jsem proti nemu nastoupil v ligove partii. Na zacatku on ziskal vyhodu, ale pak zacal hrat mekce a partie tak byla velice tesna. Na konci me dostal paradnim tesuji, ktere tam stalo fakt dlouho, jinak bych asi o 1,5 bodu prohral. sgf
Pak me ucitel poslal hrat partii na tygem. Hral jsem proti 8-danovi, takze tak stejny level na tygemu jako ja. Nebyl moc dobry, ale ta partie me moc nebavila, tak jsem to docela placal. Pak jsem zapomnel udelat vymenu a umrela mi skupinu pres ko. Byl jsem taky nastvany, ze vsichni uz sli hrat fotbal, ktery se presunul na dnesek, protoze zitra ma prset. Vecer jsem se ale dozvedel, ze ta partie byla ligova - s tim zahadnym slovekem cislo 21, ktery pry studuje jinde a hraje ligu pres net... Nebyl moc dobry, kdybych se snazil, dal bych ho... Moje skore 5:12 je ted opravdu hodne tristni, ale myslim, ze mym vykonum uplne neodpovida. Fotbalek byl na velkem hristi, ktere ale bylo plne louzi, protoze ted fakt hodne prsi a po Koreji hlasi zaplavy. Byl to zapas ve znameni hroznych vykonu brankaru a hodne strel panu bohu do oken. Nas tym rychle vedl 3:0, a tak se vymenili dva hraci, coz ale soupere hodne posililo, takze druhy zapas jsme prohrali 4:6. Skoroval jsem jednou, Mateusz taky a Gansheng tez. A taky jsem se uvedl bombou do tyce pred prazdnou branou...

K veceri byla masova smes, kterou mam tady moc rad. Opravdu jsem se dobre najedl, zvlast kdyz jsem byl fakt hodne unaveny. Po nekolika destivych dnech prvni sportovni vykon, docela zahul a navic jeste nejsem uplne v kondici.

Vecer jsme hrali tymovy turnaj. Ja jsem hral s holkou s knirem, kterou jsem v lize porazil. Tentokrat to bylo hodne vyrovnane, ale pak mi umrela skupina. Je to vazne divny, hraju jasne lepe nez na zacatku pobytu, ale prohravam vice...

Po devate jsem pak pokecal s Benem, ktery mi rekl, ze moje anglictina je pry az moc britska.^^ Vecer jsem pak stravil chatovanim na kompu.

Žádné komentáře:

Okomentovat