středa 3. července 2013

Konecne liga!

Lee Chae-gu me uz tentokrat vecer nakrnul natolik, ze uz mi dosla trpelivost. My tri ostatni uz jsme spali a on si prijde o pul jedne, rozsviti a jeste zacne nahlas mluvit. Tak jsem pozadal Mateusze, aby mu domluvil (v korejstine), tak uvidime, jak vazne to klucina vzal. Davam mu jednu noc sanci a jestli se nepujde spat v cas, coz pro me znamena do 23:30, tak jdu za manazerem a vime, ze tady se tresta za skoro vsechno, prestoze to nikomu nepreju, ja jenom chci klidne spat...
Kazdopadne jsem se vyspal priserne a dneska jsem se citil nejhur zatim za cely pobyt.

Snidane opet po zapadacku, to jest cornflakes a toasty, ktere jsou tady obzvlast unikatni. Sunka, syr a vicemene i salat jsou normalni suroviny, ale oni dovnitr rovnou daji i kecup a jeste na to cukr! Ten by tam opravdu byt nemusel, protoze je to pak fakt preslazene...

Decka maji stale testy ve skole, prestoze je berou dost na lehkou vahu. Dopoledne jsme tedy opet my pozustali studovali v Cecku. Ja vyresil kotel tsume-go ze sve knizky a prehral nejake profi-partie. Mimochodem z tech vcerejsich tezsich jsem mel 16 z 24, coz neni zas tak spatne.

K obedu byla fajnova nudlova polevka, ktere byl opravdu kotel. K tomu byly jakesi placky, ale byly strasne ostre, tak jsem je dal Mateuszovi.

Odpoledne jsme hrali cvicnou dlouho hru s casovym limitem hodina + 3x30 sekund, coz je na mistni pomery hodne. Normalne hrajeme na 20-30 minut. Ja jsem hral s malym klukem, co k nam spadl z Cecka. U partie jsem ale chrapal a dvakrat jsem se neuveritelne prepocital, a proto jsem umrel ve velkym... Dokonce jsem pak ve tride na chvili vytuhnul. Mezitim se roznasely tabulky ligy a opet zmenily ligovy system. V Cecku se ligy posunuly o jedna nahoru, takze Mateusz je v pate. 6. liga jsme my cele Decko - 21 hracu, kazdy s kazdym, prvni cena 50000 wonu (=1000Kc). Take pak jeste mame vecerni ligu a tam jsme nahodne rozdeleni na dve skupiny (ja jsem ve skupine B) a kazda skupina ma 9 hracu, takze ji zrejme nehraji vsichni. Tady hrajeme kazdy s kazdym dvakrat. No, myslim, ze budu mit do odjezdu, co delat, abych to vsechno stihl odehrat.

Pak se bezelo na kopec, ale ja jsem to radsi zatahnul a sel si na hodinku lehnout a prece jenom jsem se potom citil o trochu lepe. Dorazil jsem akorat na veceri, ke ktere byly kurata na listovem spenate s bramborami - mnamka.

Nasledovala tedy vecerni liga, konecne, i kdyz na prvni partii ne uplne idealni rozpolozeni. Hral jsem s klucinou, co mel rozseknute oboci a hral jsem s nim vice nez pred tydnem. Porazku jsem mu neoplatil, v silene bojovne partii jsem v dobre pozici zacal zmatkovat a nakonec jsem prohral o pul bodu. sgf

Žádné komentáře:

Okomentovat