čtvrtek 4. července 2013

Nedarenice

Nastesti se slo vcera spat relativne rozumne, protoze se dnes konala prvni faze pro-zkousek v kategorii do 15-ti let. To se samozrejme tykalo i dvou mych spolubydlicich a spousty mych spoluzaku. Celkove se melo ucastnit 93 deti z celeho Soulu. Samozrejme spousta z nich tam slo spis jen jako na turnaj, protoze bylo jasne, ze vypadnou uz v prvni fazi.

Rano uz jsem se tedy citil o dost lepe nez vcera. K snidani byla slanina, ale nechapu, proc na Korejci davaji kecup... Zbytek deti navic slo do skoly, takze tu opet skoro nikdo nebyl, a tak jsem sel do Cecka. S Mateuszem jsme resili ruzne tsume-go a profi-partie a zkritizovali tahy profiku. :)

K obedu byl gulas z morskych plodu, ktery mi opravdu nejel, takze jsem si sel pak jeste do Paris Baguette koupit dva parky v rohliku se syrem. Navic jsem prohral vsechny svoje penize v tymovych turnajich a to i pres to, ze jsem obvykle vyhraval, ale spoluhraci byli holt neschopni, a tak jsem musel platit i ja... Takze jsem dal recepni padesatieurovku a ona mi ji vymenila za 73000 wonu, coz by mi snad melo vystacit v klidu do konce pobytu.

Odpoledne startovala i hlavni liga. Nejdriv jsem hral s klukem, ktery se jmenuje Lee Sae-chan, se kterym jsem hral prvni den. Zacatek byl podle planu, ale pak jsem se hloupe prepocital... Partii se mi vsak podarilo zamotat, ale nakonec jsem ji nedotahl do vitezneho konce. sgf
Nasledovat mel fotbal, ale byl husty dest, pry se vsak stejne konal. Ja jsem misto toho hral dalsi ligovou partii, protoze ligu musim stihnout odehral rychleji nez ostatni. S jednou holcinou jsem vsak zahral naprosto ostudne, takze jsem tu partii radsi ani nezapsal. Jako kdybych zapomnel vyhravat...

K veceri bylo palive kure a k tomu zelny salat, docela fajnovka. Sel jsem hodne brzo, takze jsem se pak stihl jeste osprchovat a jeste se na chvili natahnout v pokoji.

Od sedmi jsme hrali dalsi partie, ja hral ligovou. Hral jsem s holkou, kterou jsem loni deptal nicenim cinskeho fuseki, ted jsem ale predpokladal, ze uz ho hrat nebude. Nehral jsem opravdu nijak slavne, ale losing streak byla prolomena vitezstvim o 7,5 bodu a pripsal jsem si prvni vyhru v lize. sgf

Ted travim zbytek casu na kompu, ale na desatou jsem se musel stavit v pokoji, protoze se kontroloval poradek. Jesteze nemam prakticky nic vykramovane. Byl za mnou smutny Kim Dae-hwi, ze pry prekvapive uz vypadl, pritom treba Lee Chae-gu prosel dal...

Žádné komentáře:

Okomentovat