úterý 9. července 2013

I Lukan ma nekdy stesti...

Rano nas budil opet manazer, protoze par lidi slo jeste na pro-zkousky. Z poslednich osmi zbylich jsou ctyri lidi od nas! Coz je opravdu vysoke cislo, ale ne neobvykle. Jeden z nich je velmi prekvapive Kim Ji-hyun (z Cecka), muj lonsky spoluzak...
Probudil jsem se strasne zpoceny, takze jsem sel na snidani driv, abych potom jeste stihl sprchu. Ta me i znatelne probudila, protoze normalne se rano probouzim opravdu pomalu...

Na recepci se objevilo hned osm sgf stejne jako vcera. Ze vcerejska mi navic jeste nektera zbyly, takze jsem mel na dnesek o zabavu postarano. V deset jsme meli rozbor od Kim Won-bina. Ben musel volat Ganshengovi, kde zase je... Rozebrali jsme jednu moji hru, jednu Mateuszovu a vse jsme zakoncili vcerejsi vtipnou hrou Bena, kterou vyhral o pul bodu.

K obedu byla takova michanina, co uz byla pred tydnem. Smicha se ryze, vajicko, paprikova omacka, salat, trosku masa + (neco, co nevim co je). Da se tim opravdu dobre najist. Navic, kdyz k tomu jsou jeste sladke brambory.

Odpoledne jsem nastoupil k partii proti Hong Jun-li, coz je ta holcina, ktera pobyvala v Americe. Nakonec jsem se stestim usmudlal vitezstvi o pul bodu, coz souperka tezce nesla, protoze byla po vetsinu hry lepsi. sgf
Ben hodne neuveritelne prohral vyhranou partii s jednim z mych vcerejsich souperu. V pul pate uz vsichni koncili a vetsinou zamirili na velke hriste Myongji univerzity hral fotbal. Nas ale drzel ucitel z neznameho duvodu o pul hodiny dele. Byl jsem docela nastvany, protoze jsem velky fotbal nehral vic nez tyden. Nakonec jsem ale na hriste dorazil a pripojil se k tymu, ktery prohraval 0:2. Uvedl jsem se strelou pravackou zpoza vapna, ktera k prekvapeni me a vsech okolo zapadla pod brevno. Hned potom jsem uhlu trefil tyc. Pozdeji jsem skoroval jeste dvakrat, Mateusz taky dvakrat a dalsi ctyri lidi dali kazdy po golu, takze zapas nakonec skoncil divokym skore 9:8. Po vydatnych destich ale hriste spis pripominalo oraniste a nechybelo ani bahno a louze, takze bylo k videni hodne vtipnych momentu.

K veceri byl tradicni korejsky gulasek, vubec jsem si nestezoval. Ale musel jsem si na nej par minut pockat, protoze takhle velkou frontu jsem u nas v jidelne jeste nevidel. Pak jsem pokecal s Benem. Rikal, ze nejvetsi rozdil mezi BIBA a Choong-am Dojang je ten, ze v BIBA platis jen za apartman a tady platis za to, ze ti pomahaji se zlepsit, takze rozdil je evidentni. Take jsme zjistili, ze nejlepsi korejsky amater Choi Hyun-jae, o kterem uz taky  tady byla rec, prohral na nejakem turnaj o pul bodu s Kong Jie...

Vecer jsme hrali tymovy turnaj. Ja jsem o 8,5 bodu prehral maleho tlusteho klucinu, co k nam prisel z Ecka. A snad poprve se stalo, ze jsem vyhral ja i muj tym. Konecne mi taky byla pridelena skrinka ve tride, takze uz nemusim litat pro studijni materialy do pokoje.

V devet jsem zamiril dolu na druhou veceri v podobe ramenu. Byl pekne ostry a horky, takze mi chvili trvalo, nez jsem ho do sebe dostal. V podstate cely vecer jsem ted zapasil s nahravanim fotek, ale uz jsou jak na googlu tak na facebooku a brzy bude zalozeno fotoalbum i tady na blogu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat