čtvrtek 19. července 2012

Posledni den (18.7.)


Rano prisel Oh Song-min s levou rukou v sadre, kdo vi, co delal. Vsichni si z nej ale delali srandu a on byl dost nerudnej.

Jen nekteri uz dohravali ligu a ja uz hral partie mimo soutez. Dopoledne jsem hral s prckem, se kterym mam 0:3 a uz jsem s nim dlouho nehral. Mel proti nemu poprve cerne a vypekl jsem ho v nove nastudovanem joseki, ale pak mi naprosto selhala koncovka a prohral
jsem o 8,5.

Cele odpoledne se me vsichni s dost smutnymi pohledy ptali, kdy ze to vlastne odletam.

Hral jsem s klukem, ktery se jmenuje Park Chan-lu, se kterym jsem posledni prohral o pul bodu a taky s nim mam 0:3. Rozehrali jsme jednu z nejslozitejsich variant velke laviny,ktera skoncila trosku lepe pro neho. Cela partie byla hodne vtipna a poradne se to nagobanu rezalo. Nakonec jsem prohral o 5,5. 

Treti a moji zde posledni partii jsem hral s prckem - propadlikem z Decka, ktereho jsem posledne porazil o 2,5. Na zacatku pobytu me porazil v pohode o komi a uz minule mi davalpri partii jasne najevo, jak hraju blbe. Blitzal a valel se u toho, jako kdyby ho to nebavilo. Zrejme se od minule nepoucil... Partii rozhodlo jeho overplay v koncovce, kdy byl nucen vzdat. Klucino, zapamatuj si po druhe: podcenovat soupere se nevyplaci. A jenom proto, ze jsem Evropan, tak nezname, ze Baduk aspon trosku neumim. ;)

Posledni vecere byla skvela - masove koule s jakousi jinou hnedou omacku a k tomu opetlistovy spenat. Jedna kucharka se me na neco zeptala korejsky, ja jsem nechapave koukal. Potom mlady kuchar se me peknou anglictinou zeptal, kdy jedu domu. Trosku jsem si s nimpopovidal - umel lepe, nez vsichni v Dojangu. Podekoval jsem jim za dobre jidlo. 

Potom jsem si zabalil a sel si jeste prehrat par partii. Musel jsem taky nekolikratvysvetlovat, proc vlastne odjizdim a ze bych rad pristi rok prijel zase. A po mature trebai na rok. :) Mateusz se totiz v zari sem vraci. 

V devet me zavolal vedouci, ze musime jet. Pan ucitel jeste zabehl do skladu pro dve knizky: 1000 tsume-go a 500 problemu na nejlepsi tah. Pry to mam tak na pul roku. ^^ 



Pak uz me pan vedouci odvezl na letiste a tam se mnou dosel pres check-in az k pasove kontrole, kde se se mnou rozloucil a ja zamiril do utrob super-moderniho mega-letiste Incheon. 

Žádné komentáře:

Okomentovat