úterý 17. července 2012

Dneska jsem byl opravdu cele dopoledne ve studijni mistnosti sam. Vsechny decka byly ve skole az do jedne, coz je tady nezvykle dlouho.

Odpoledne jsem hral posledni ligovou partii proti Lee Zhe-gu, ale vubec mi nesedla a zaslouzene jsem prohral. S nim jsem tady odehral nejvic partii - pet - se skore 3:2. Ligu jsem zakoncil se skore 6:5, takze urcite neziskam financni cenu, ktere jsou do ctvrteho mista. Ale mam pozitivni skore, takze se urcite nemam za co stydet. Ligu vyhral Oh Song-min se skore 8:3 a druhy byl se stejnym skore prcek, ktery k nam pred nakou dobou propadl z Decka. Zajimave je, ze jsem je oba porazil (o 1,5 a o 2,5), naopak jsem prohral se dvema lidma, kteri patri k nejhorsim...

Pote byl na programu fotbalek, mel to byt muj posledni, takze jsem se na nej hodne tesil, ale nakonec to byl mozna ten nejhorsi tady. Tymy byly v podstate stejne jako posledni dva zapasy. Bylo nas ale az moc, spoluhraci me na hrotu prehlizeli a byla to takova bramboracka, ze jsem to ani nepocital, ale spis jsme prohrali. Dal jsem jeden gol a to hned po par sekundach hry a trikrat jsem trefil brankovou konstrukci. Az kdyz jsem se presunul na leve kridlo, tak jsem se hodne dostaval do hry a pripravil jsem svymi centry dva goly.

Aspon, ze byla dobra vecere. Nugetka s moji hnedou omackou a k tomu listovy spenat - vytecne.

Vecer par lidi jeste dohravalo ligu a ja jsem prehraval profi-partie.

Zitra me ceka posledni den a zitra vecer v devet uz musim vypadnout z Dojangu, abych stihl letadlo, takze clanek pravdepodobne bude o 12 hodin pozdeji. V Istanbulu mam hodne casu na prestup a wi-fi tam snad chytnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat