čtvrtek 12. července 2012

Vcera vecer se vratil muj spolubydlici. Euro uz vsak skoncilo, takze s nim uz neni o cem konverzovat a on ani nebude rozbijet skrine.

Dopoledne jsem krome prehravani profi-her hral s tou novou holkou. Docela v pohode jsem ji prejel, vzdala, kdyz jsem vedl asi o 15.

Odpoledne jsem hral ligovou partii proti kulickovi ode me z pokoje. Jmenuje se Oh Song-min. Ze je muj spolubydlici docela vemeno, to jsem vedel uz delsi dobu, dost si totiz dovoluje na mladsi a moc ho tady lidi nemaji radi vcetne naseho ucitele. Ale ze ani nevi, kam se hraje prvni tah, to jsem opravdu necekal... Zahral do praveho dolniho rohu a ucitel mu taky behem rozboru pekne vyhuboval. Zacatek byl tentokrat jeste horsi nez posledne, ale nakonec jsem se diky exatni koncovce protrapil k vyhre o 1,5 bodu. Nechapu, jak tenhle jouda muze mit ted skore 6:2, protoze opravdu nehraje nic moc. Ja mam ted tedy skore 6:3, stejne ma jeste jeden klucina, se kterym jsem hloupe prohral druhou partii, ale sance na prvni misto rozhodne zije.
Pro zajimavost, 7.ligu vede jedna opravdu skreda holka se skore 6:0.

Dneska byl na programu fotbalek a hrala se odveta proti pondelnim souperum. Zapas skoncil 5:5 a ja jsem skoroval jen jednou. Prislo mi, jako kdyby me kluci od nas na tom hrotu nevideli, ale vysoky jsem snad dost... Treba muj pondelni dvorni nahravac snad ani jednou ze sve leve strany neodcentroval. Gol mi pripravil jeden mlady profik, ktery je skoro stejny vysoky jako ja, dal dva goly, takze byl nejvetsi hvezdou naseho muzstva. Opet byli nejaci zraneni. Jeden ze souperu dostal dva kopance do bricha. A chudak maly metalista byl trefeny do spanku baseballovym mickem (vedle si hazeli baseballisti). Nastesti to nebyla takova rana, ale oplakal to.

K veceri byly tentokrat kureci nugety, opet s medovou horcici - skvele. A po vecernim studiu me jeste potesili druhou veceri v podobe ramenu.

Vecer se tu opet stavil pan Kim a oznamil mi par veci:
- Zitra me pry vezme na vylet po Soulu. Prej navstivime jeho skolu Go, kde uci cca osmileta decka. Taky pojedeme do Korejske asociace a podivame se na kvalifikacni turnaj do tymu na Nongshim Cup a take Korejskou ligu, takze uvidim zrejme spoustu znamych hracu. :) A asi navstivime i nejake ty pamatky. Hlavni atrakci - cisarsky palac - jsem uz vsak navstivil v lednu pri navratu z prazdnin v Malajsii.
- V nedeli se pry zucastnim jednoho turnaje, ktereho se pred pul rokem ucastnil i Ondra Silt. Hraje tam hodne hracu a jsou tam herni skupiny 0 - 11. Ondra byl pry nejdriv v nule a pak sestoupil do jednicky, Mateusz pry nejdriv v jednicce a pak sestoupil do dvojky. Kim rikal, ze me nasadi asi do dvojky. Hrat se bude pet partii. 4 nebo 5 bodu postup, 2 nebo 3 nic, 0 nebo 1 sestup). Pro me to samozrejme neplati, protoze se dalsiho turnaje neucastnim. Bude se hrat s velice kratkym casem. Asi jen 10 minut + 3x30 sekund. Zrejme tam potkam i hrace, co studuji v BIBA - Fredrika Blombacka a Bena Lockharta.
- Vanessa pry zrusila svoji ucast v Dojangu. Netusim proc.
- Uz zitra mi Kim prinese 4.dil knizky 21st Century Openings. :)

1 komentář:

  1. Lukane, tak přeruš sérii po Medvědovi a Mateuszovi a nesestupuj :-). A ostatním připomeň že sportem ku zdraví. Jinak ten otrava u go snad dlouho nevydrží, moc takových lidí nehrává tak třeba zmizí ... a nebo dospěje.

    OdpovědětVymazat