neděle 8. července 2012

Narozdil od minule nedele tu tentokrat nebyl v jidelne ani kucharsky zaskok, takze jsme si dneska jidlo obstaravali sami. K snidani koupil vedouci pro kazdeho takove dve babovicky, ktere byly moc dobre. 

Spousta decek zase nekam hromadne odchazelo, takze nas tu opet zustalo poskromnu. Takze se jako pred tydnem hrali partie hracu z jinych skupin. Nejdriv jsem hral s klukem z Becka, se kterym jsem hral vcera neslavne rengo. Pustil jsem se do neho odvazne, ale nakonec me rozsekal. Tomu pricinilo i to, ze se hralo jen  30 sekund byoyomi. Druhou partii jsem hral s malym klukem z Decka. Celou dobu jsem stal lepe, ale pak jsem se nechal v boji hloupe zmrtvit. Slo to vyresit a tisici zpusoby lepe... Prijde mi, ze uz nedokazu vyhrat vubec nic. 

Vsichni se rozprchli na obed, ja vsak nemel penize. Snazili se mi pomoct dva mali kluci, ale neslo se s nima domluvit. Jeden nabizel, ze mi pujci 5000 wonu. Nakonec prisel klucina, ze ktereho si vsichni delaji srandu, ale jediny je schopny konverzovat anglicky. Ten ihned pochopil muj problem a vzal me do banky, ktera se, aniz bych o tom tusil, nachazi par minut pesky. Moji kreditku to bez problemu vzalo, takze jsem si vybral 20000 wonu = 400Kc - to by mi melo do konce pobytu stacit. Pak me jeste s jednim starsim klukem pozvali na ramen. Byl dobry a nasytil dostatecne.

Protoze je nedele, tak je cele odpoledne volno. Ja si chvili cetl, ale pak me mali kluci zavolali, at si s nima jdu zakopat, tak jsem sel. Bylo opet uplne modro. Za barakem jsme hrali stejnou hru jako posledne. Musel jsem se tentokrat hodne snazit, abych nektere z klucinu nesejmul. :D Slusnou ranu a "metalista" a ten opravdu kamarady nesetril. Vratili jsme se kolem ctvrte. Pojedl jsem tatranku a sel si prehravat, mam tady knizku partii ze 40.let. Pak me pro zmenu zavolali na fotbalek velci, tak jsem sel zase, pohybu tady neni nikdy dost. Bylo tam opet par malych. Hrali jsme sest na sedm. Tentokrat ale Korejci opravdu hodne solovali. 

Na veceri jsem si zasel do parizske bageterie. Tortilla a hot dog mi naprosto stacily. 

Vecer jsem si sel zlepsit naladu na WBaduk, ale ani tam se mi se skore 2:3 moc nevedlo. Snad mi to pristi tyden pujde hlavne v lize lepe. Nejak mi prijde, ze jsem ztratil chut hrat...

Publikoval jsem par dalsich fotek. 

1 komentář:

  1. Super, jen tak dál. Zprávy z Korey čtu pravidelně skoro každý den. Je povzbuzující vidět jak někdo aktivně jde za svým cílem a hobby.

    A (ne)chuti hrát se nebát. To přichází vždy a zase pak odejde :-)

    OdpovědětVymazat