středa 4. července 2012


Po vecerce spolubydlici kecali az skoro do pulnoci, takze jsem nemohl usnout. Rano jsme hromadne cely pokoj zaspali rozcvicku a vstavali az na osmou na snidani, takze jsem se nejak unavene necitil.

Konecne jsem uz prokoukl ten ligovy system. Celou dobu mi vrtalo hlavou, proc kdyz jsem prijel, mi vedouci rikal, ze je tu sedm studijnich skupin a proc je tady tolik malych deti. Dnes jsem vedle jidelny, ktera je o dve patra nize, objevil dalsi dve mensi studijni mistnosti, kde jsou skupiny F a G. Kazda z nich ma vlastni ligu. Jsou v nich prevazne uz jen male deti a vetsina z nich tady ani permanentne nebydli. Takze nejsem v nejslabsi studijni skupine, ale v pate ze sedmi. Ani v nejslabsi lize, nybrz v osme z deseti. V nasi lize je i par lidi z eFka. Mateusz Surma, ktery odjel mesic prede mnou, byl pry v sedme lize. 

Ligy jsou rozdeleny takto:
Skupina A - 1. liga
Skupina B - 2. a 3. liga
Skupina C - 4. a 5. liga
Skupina D - 6. a 7. liga
Skupina E - 7. a 8. liga
Skupina F - 8. a 9. liga
Skupina G - 10. liga

Hral jsem dnes dve ligove partie. V prvni jsem v mikrokoncovce pravdepodobne drzel tesne vedeni, ale pak prohral partii svym typickym zpusobem: Zahral jsem tah, o kterem jsem si myslel, ze je sente a on nebyl... Ve druhe jsem hral s malym roztomilym klucinou z eFka, ale ten kladl opravdu slaby odpor, takze jsem ho nemilosrdne znicil. To byl mozna nejslabsi souper, se kterym jsem tady hral (v Evrope by byl tak 4-dan). Partii nam pak komentoval nas pan ucitel a me vytkl za celou dobu jen jeden jediny tah, jemu zkritizoval vice nez 5 veci.

Vecer muj masakr videl mistni 9-pro, ktery porad obhlizi vyuku ve skupinach s nejakym bambusovym cosi a tim mlati decka, kdyz udelaji chybu... :)) Vyzval me na partii. Hrali jsme klasickou pulhodinovku a mel jsem tri hendikepy. Pri partii jsem uz byl znacne unaveny. Vedeni jsem vsak drzel az do koncovky, ale pak jsem udelal hloupou chybu z nepozornosti a partii musel vzdat. Profik k memu prekvapeni umel anglicky, takze mi partii trochu rozebral. Dal mi za ukol pres vecer nastudovat jeden rohovy tvar, ktery jsem nezvladl - uz splneno. 

Fotbalek byl ze vcerejska tedy presunut na dnesek. Byl ale jen hodinovy, protoze bylo strasne vedro a byli jsme rychle propoceni unaveni. Dal jsem dva goly a tri pripravil, ale celkove mi to moc neslo, krome toho, ze jsem dal gol z skoro z nuloveho uhlu. Souper byl lepsi a prohrali jsme 6:9. Piscity povrch byl vsak po vcerejsi bource jeste nasakly, takze byl pevnejsi, neprasilo to a tolik to neklouzalo.

K veceri byl takovy bramborovy gulasek na korejsky zpusob. Vcerejsi druha vecere ale zrejme byla vyjimkou.

Uz jsem potreboval slyset cestinu, takze jsem si pustil Tri sestry. Pisnicky jako Pijanovka, Modlitba pro partu nebo Prusa mi rozhodne zvedly naladu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat