sobota 14. července 2012

Vylet do Soulu (13.7.)

Rano si me vyzvedl pan Kim v pul jedenacte pred barakem. Ma fakt pekne auto. :) - KIA, ale to tu maji skoro vsichni. Prijela s nim i jeho manzelka. Nejdriv jsme jeli jist do jednoho obchodniho centra, protoze Kimovi nemeli pry snidani. Od Dojangu jsme ale museli jet hodinu po dalnici, nez jsme se do vychodni casti Soulu dostali. Tam jsem si dal jedno z nejlepsich jidel, co jsem tady mel a bylo toho hodne - obsahovalo totiz dve jidla, jedno bylo kari-kure, druhe opet nejaka kureci nugeta s hnedou omackou a k tomu salatek. Byli jsme uz kousek od Kimovy skoly go, kde uci hodne male deti. Vsem jim je od sesti do deviti tak a jsou to vetsinou kyu-hraci. Jeden z nich vsak je silny - je mu 8, ma 6-dan na Tygemu (cca 4-dan evropsky) a pry je ve svem veku nejlepsi v Koreji vubec. Pan Kim chtel, abych si s nim zahral. Kdyz jsme prisli do te jeho skoly, tak mi ihned prodal 4.dil 21st Century Openings, chvili jsem je prostudovaval. V mistnosti jsem si vsiml, ze je tam vyvesena tabulka 9.ligy od nas z Dojangu a klucina, kdyz prisel, tak mi taky prisel povedomy. Pan Kim mi vysvetlil, ze klucina chodi do meho Dojangu kazdou sobotu a opravdu hraje 9.ligu a je ve skupine F, takze oboje jen o jednu nize nez ja. Kazdopadne jsem tedy mel bile a hrali jsme bez komi. Nehral jsem nic moc, ale porad to jeste stacilo. Kdyz klucina zacal mirne prohravat, tak zaoverplayoval do meho nejvetsiho uzemi a umrel, takze po chvili vzdal. Ale za rok uz samozrejme, kdo vi, jestli to komi nebude otocene. :) Potom jsme se uz jen ja s Kimem odebrali do Korejske asociace. Hral se tam kvalifikacni turnaj do korejskeho tymu na Nongshim Cup. Hrali se partie Lee Chang-ho (1-0) Park Jin-sol a Kim  Chi-seok (1-0) Cho Han-seung, takze jsme tam na chvili nakoukli. Pan Kim taky musel jit na postu, takze jsem na chvili zabral pocitac v odpocinkove mistnosti profiku, kde nikdo nebyl. Domailoval jsem se Sheerymu, jake ze to chce koupit knizky. Kdyz se Kim vratil, tak jsme je sli dolu do obchodu koupit. Meli jsme jeste tri hodiny do zacatku korejske tymove ligy, takze jsme metrem jeli do centra a prosli znamou soulskou obchodni ulici. Pote sli kolem jedne ricky, ktera je jednou z mala tissich zon v Soulu. Dosli jsme opet k metru vyrazili zpet do Korejske asociace. Kousek odtamtud Kim nasel docela peknou tradicni korejskou restauraci. Mel jsem nejake hovezi s nudlema, opet to bylo skvele. Vratili jsme se tesne pred sedmou a sli jsme do mistnosti, kde se delaji rozbory a je v podstate spojena se studiem, kde se nataci. Zapas byl samozrejme primo prenasen do Korejske Baduk TV, pricemz moderatori a komentatori byli Mok Jin-seok a zena Choi Cheol-hana. My jsme si sedli ke stolu tymu Lotte Insurance. U naseho stolu byl i jeden ze starsich ucitelu od nas z Dojangu. A toto je vysledek:

DateTeam LOTTE Insurance4-1Team Kixx
07-13 (19:00)Kim Jung-hyun(3d)B+RPark Ming-yu(1d)
07-13 (19:00)Park Jun-seok(2d)B+RKang Yoo-taek(5d)
07-13 (20:00)Choi Myeong-hun(9d)B+0.5Park Jung-sang(9d)
07-13 (21:00)Na Hyun(2d)W+0.5Park Yeong-hun(9d)
07-13 (21:00)Han Tae-hee(2d)B+2.5Song Tae-kon(9d)


Vsechny partie byly tedy kamerou prenaseny do teto mistnosti. Bezel tam i ten primy prenos s komentarem moderatoru. Samozrejme se tam vsichni hrajici sesli pred i po svych partiich a rozebirali. Prisel tam i clen tymu sam velky Lee Chang-ho, ktery ale dostal volno, protoze uz jednu partii dneska hral. Stejne tak u tymu Kixx dostal volno Kim Chi-seok, ktery rozebiral se svymi tymovymi kolegy u druheho stolu. U naseho stolu take sedela Kim Yoon-young (3d), se kterou jsem se potkal v prosinci v Budapesti v Korean Baduk Centru, takze jsme si pokecali. Kolem desate vecer se tam objevil i muj ucitel. Mimochodem Kim Jung-hyun take u nas v Dojangu uci. Kazdopadne, kdyz se rozebiralo, tak nad tim profici moc nepremysleli a bouchali tam, co je zrovna napadlo, stejne jsem ale tem sekvencim casto nerozumel a jen na to nechapave ziral. Kamera obcas zabirala i tento rozborovy stul, takze jsem byl na par sekund i v korejske televizi. ^^ Proste to byl zazitek na cely zivot a s takovy goistickymi celebritami uz se nikdy nemusim potkat. 
V jedenact vse skocilo a Kim me odvezl do Dojangu. Uz bylo pozde, takze jsem sel rovnou spat. 


Za chvili publikuji fotky. :)


Clanek z dneska bude (pro me) vecer jako vzdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat