pondělí 2. července 2012


Rano jsem na snidani s potesenim zjistil, ze jsou zpet stari kuchari. Vcera to byl zrejme jen nedeleni zaskok. Jidlo tedy zase bylo tak dobre jako pred tim.

Dopoledne sly decka do skoly, takze jsem skoro cele dopoledne studoval v nasi studijni mistnosti sam. Zajimave je, ze se vsichni vraceli kolem poledne. Vubec netusim, jak to tu maji s prazdninami. 

Odpoledne jsem si pohral s "klucinou metalistou", jak by rekl Cornel: "He was smashed like a potato." Az se mu ostatni decka vysmali. Myslim, ze se v te partii potvrdil muj zlepsujici se propocet. Takze tu s nim mam 2:1. Vetsina lidi hrala partie. Jinak pan ucitel pro par lidi, co nehrali, komentoval ruzne partie z vikendu. Tak jsem se pak taky pridal. 

Dnesni vecere bylo asi nejlepsi jidlo, co tady zatim bylo. Opet skvele velke kureci nugety s hnedou omackou. K tomu zelny salatek s majonezou. Jo a zapomnel jsem dodat, ze uplne ke vsem jidlum se podava ryze (i k snidani). Pro zle jazyky: Nugetky, ktere delaji tyto kuchari urcite nejsou a la Mekac. Ale vcera u tech zaskakujicich jsem to podezreni mel, byly o poznani horsi. 

Vecer se prisel podivat pan Kim, konecne jsem mel cas si s nim popovidat. Zitra nejspis prijde znovu a vymeni mi eura za wony. 
Vcera mi mimochodem psala Vanessa Wong, jaky to tu je, ze by sem chtela taky. Tak jsem ji poslal za Kimem a on uz mi dneska oznamil, ze Vanessa prijede 17.cervence, takze se tu s ni potkam na den. :D Me to tedy prekvapilo, protoze jsem myslel, ze pojede na kongres. Pan Kim tam pry bude druhy tyden. 

Žádné komentáře:

Okomentovat