pondělí 16. července 2012

Setkani s Parkem Byoung-kyu

Rano sly decka do skoly a sam jsem prehraval profi-partie ve sve studijni mistnosti do 11-ti.

Pak za mnou prisel ucitel Decka, ze me chce videt Park Byoung-kyu 7-pro, ktereho si urcite pamatujete z prazskeho turnaje. Psal jsem mu pred dvema tydny mail a zrejme si ho precetl az ted. A tento profik je pry jeho nejlepsi kamarad. Takze me do Dojangu pana Parka hodil autem. Je to docela kousek - 20 minut. Projizdeli jsme kolem stadionu, kde se hralo mistrovstvi sveta ve fotbale 2002. (Jizni Korea zde prohrala semifinale s Nemeckem a souboj o treti misto s Tureckem.) Parkuv Dojang take patri k tem vyhlasenym. Kazdopadne, kdyz jsme tam dorazili, tak jsem ihned videl, ze muj Dojang ma prostory mnohem lepsi. Byla tam i Parkova zena Kim Eun-sun 4-pro. Oba dva se strasne moc zlepsili v anglictine. Potkal jsem tam taky Melissu Heaulme 3-kyu - trinactiletou holcinu z Francie. Je tam na sest tydnu s tatinkem, ktery si me pamatoval z Petrohradu. Nejdriv jsme vsichni sli na obed. Pan Park nas vzal na pizzu v korejskem stylu. Bylo to moc dobre. Byl tam i salatovy bar zadarmo. Po obede mi pan Park nasel soupere. Nejdriv jsem hral s klukem, ktery se brzo stane profikem. Bylo mu jako me a hrali jsme bez komi. Stal jsem dobre, ale pak jsem zaoverplayoval a byl ztrestan. Pote jsem hral s taky tak stejne starym klukem, co hral vcera na turnaji v nulte skupine. Zkazil jsem uz prvni slozite joseki a pak se marne pokousel o zvrat. Pak jsme to joseki s Parkem rozebirali asi pul hodiny. Treti partii jsem hral s malym klucinou, co taky hral v nule. Mel jsem bile a vratil se ke sve stare strategii - beton, takze jsem mel uz na zacatku 60 bodu cash. Pak jsem ozil klicovou skupinu v jeho moyu a on brzy vzdal. Pan Park byl hodne prekvapeny, ze jsem vyhral. Vsechny partie mi dukladne rozebral. V sest uz me odvezl zpatky do meho Dojangu. Rikal, ze mu uplne ucarovala Praha a ze by tam jednou chtel zalozit Go-klub. :)

Vratil jsem se presne na veceri. Hodne lidi uz se me ptalo, kdy odzjizdim, protoze uz zaslechli, ze odjizdim brzo.

Vecer jsem hral ligovou partii proti jednomu prckovi. Byla to pekna bojovna a vyrovnana partie. Nakonec jsem prohral o 1,5 bodu, takze asi pohasla sance na vitezstvi v lize. Momentalni skore 6:4 a zbyva posledni partie proti Lee Zhe-guovi. Nedivte, ze se vsechny vysledky jsou tak tesne, opravdu je nase liga hodne vyrovnana. Se svym skore jsem asi druhy nebo treti.

Publikoval jsem nove a zrejme uz posledni fotky. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat