středa 11. července 2012

Po dvou tydnech byla opet americka snidane - toastik + lupeni s mlikem.


Krome sroceni profi-partii jsem dopoledne take hral tricetisekundovku na tri hendikepy s nasim ucitelem, ale nakonec jsem po tuhem boji prohral. V tech bitvach se budu muset jeste zlepsit.

Dneska byl asi nejlepsi obed tady vubec - uzene s cibuli s omackou. Vsichni si chodili pridavat, to tady nebyva uplne zvykem. Akorat se mi potom bohuzel po tak skvelem obede neudelalo uplne dobre, ale nakonec jsem to preckal.
K veceri byla smazena ryba s jakousi medovou horcici (konecne jsem prisel na to, co to je), to uz tady parkrat bylo a opet to bylo skvele!

Odpoledne jsem hral ligovou partii s takovym kulickou z eFka. Zacatek se mi sice moc nepovedl, ale pak mi vysla hluboka invaze v jeho uzemi a uz to byla jizda za pohodovou vyhrou o 18 bodu. Takze skore 5:3, diky kteremu jsem prubezne asi treti, ale stale jeste muzu klidne vyhrat, do konce zbyvaji tri partie. Mimochodem, pri mych poslednich trech vyhrach jsem mel vzdy bile a prvni ctyri tahy byly uplne stejne: cerny-hvezda, bily-hvezda (vedlejsi roh), cerny+komoku (smerem dolu), bily-vysoke napadeni komoku. Zrejme soupere natolik rozhodi, ze si nemuzou zahrat Cinu, ze se z toho az do konce partie nevzpamatuji. :D Je pravda, ze ji tady hraje opravdu kazdy druhy clovek a to v nejruznejsich inovacich.

Vecer nekteri hrali ligove partie. Ja tentokrat soupere nemel, tak jsem opet prehraval a pak sledoval rozbor jednoho fuseki nasim ucitelem.

Kazdy den okolo desate hodiny vecerni se tu schazeji vsechny holky z Dojangu a jeden profik a maji tsume-go test. Me ty tsume-gocka posledni dobou vubec nejdou, casto nemam ani polovinu dobre, takze premyslim, ze bych se k nim nekdy pridal. 

Žádné komentáře:

Okomentovat