sobota 7. července 2012

Kdyz jsem sel kolem devate do studijni mistnosti, tak stejne jako pred tydnem byly decka serazeni ve vestibulu a na cely den pak nekam zmizely, nejspis nejaky vylet. Zustalo nas tedy ze skupin A az E asi jen 25. Vsechny nas nahnali do studijni mistnosti Cecka a hralo se rengo. Nejdriv jsem hral se starsim klukem z Cecka proti holce od nas, co vcera vyhrala nas turnaj a dalsimu starsimu klukovi z Cecka. Celou partii jsme vedli, ale ja jsem pak nezabil skupinu a udelal chybu v koncovce a prohrali jsme o pul bodu. Druhou partii jsem hral se starsim klukem z Becka proti dalsimu z Becka a prckovi od nas. Hned na zacatku jsme si ale neporozumneli a prohrali jsme na cele care.

Odpoledne jsme srotili profi-partie. Rengo si pro zemnu zahrali ctyri mladi profici-ucitele (jeden z nich byl ten muj). Kdyz kolem ctvrte oznamili konec, tak jsem pak jeste chvili prehraval ve volnem case. 

Zase pustili ten straslivy popik z te velke televize. A venku bylo azuro, takze jsem se rozhodl jit ven se projit. Pak ale za mnou prisel jeden mlady profik, ze jdou hrat fotbal, tak jsem sel s nima. Bylo nas devet a hrali jsme hned za barakem, tam kde byva rozcvicka. Druha brana byla ale obsazena, tak jsme hrali takoveho tymoveho krale strelcu. Vybrali hodne kvalitniho a vysokeho brankare, podle me byla promenena tak tretina penalt, ja sam promenil myslim jen dve z peti v kazde hre. Obe nas tym vyhral. Toto hriste vubec nema oploceni, takze mic obcas lital na parkoviste, dokonce jednou i sejmul kolem jedouci auto. 

K veceri byl gulasek ze seafoodu, ktery mi moc nesmakoval, takze jsem se dojedl tatrankou. :D Vzal jsem si jich sem deset pro pripad nouze, ale zatim jsem snedl jen dve. 

Nejake zajimavosti o Korejcich v Dojangu:
- Maji hodne fyzickeho kontaktu mezi sebou. Cela spolecnost tu funguje jako jedna velka rodina. Ucitele se nekdy treba i mazli s tema malyma deckama. A ty vetsi treba hladi po hlave, me uz to delali taky. ^^ Nebo se jen tak poplacaji po ramenou.
- Hrozne radi si zpivaji ve sprse. :D Kupodivu zpivaji i docela ciste, coz me prekvapilo.
- Holek je tu asi pet, ale jsou opravdu skarede.
- Anglicky sice moc neumi, ale pri fotbale pouzivaji temer jen anglicke vyrazy, lehce zkomolene. Bezne pri normalni reci ale treba rikaji "OK" nebo "bye-bye". 

Jeden muj spolubydlici vcera zmizel, asi uz odjel. Nevim, jestli natrvalo. Trochu me to stve, protoze byl tak stejne stary jak ja, umel trochu anglicky a casto jsem s nim trochu pokonverzoval o fotbale. Byl to vasnivy fanousek Italie, viz. nakopnuta skrin. :) Studoval v Cecku. 
Kazdopadne se k nam ted nastehoval jiny clovek. Jeste jsem sve spolubydlici vlastne ani nepredstavil. Na protejsi dolni posteli spi takovy kulicka z nasi skupiny, muze mu byt tak 14. Nahore spi kluci z Becka, obema jim muze byt jako me nebo mozna trosku vic. Jeden z nich je vasnivy baseballista, porad o tom cte nejake knizky a trenuje si nadhozy. 

Dneska jsem tu mimochodem potkal kluka, ktery hral pred dvema lety stejne jako ja take na mistrovstvi sveta junioru na Penghu do 16-ti let a tenkrat ho cele vyhral. Vypadal, ze si me pamatuje. 

Na facebooku a na Picase jsem publikoval par novych fotek, zitra by jeste nejake mely pribyt. :)

2 komentáře:

  1. Planujes pridavat partie, napriklad ve formatu eidogo-desky, jako na http://experiencego2010.blogspot.cz. ? Pokud ano, budu rad.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle zpusob ja neumim, to delal Tonda. Pokud jeste nejakou pridam, tak stejnym zpusobem pres google docs.

    OdpovědětVymazat