sobota 29. června 2013

Zda se mi to jako nesmysl, ale jako kdybych citil jeste jetlag... Rano jsem uplne mrtvy a pak vecer v dobe, kdy mam jit spat, tak se mi zas tolik nechce... Nejaka omeleta k snidani byla docela fajnova.

Protoze je sobota, tak studium zacinalo o pul hodiny pozdeji, az v 9:30, ale stejne jsem byl ve tride uz v 9. Ukoristil jsem sgf z play-off Asian TV Cupu a znovu si je vsechny prehral. Prisli k nam hrat studenti z Chang-su Yon Dojangu, kde mimochodem uci pro nas znamy Park Byoung-kyu, ten tu vsak nebyl. Vybrani z Decka a Cecka s nimi hrali match hrali v tride E. Nas tedy bylo mene a do naseho tymoveho turnaje se zapojili i decka z Ecka, aby nas bylo 16. Nejdriv jsem hral s klukem od nas, se kterym jsem si predevcirem spatne spocital skore a proto jsem prohral. Ted jsem ale docela ve forme a jasne jsem ho prehral. Rikal, ze nemel sanci. Pak proti me nastoupil klucina z Ecka. Na zacatku jsem cheatnul sam sebe, takze jsem mel opravdu co delat, abych partii otocil a vyhral o 7,5. 

K obedu byli nudle, takze jsem se dobre najedl. O polednim klidu jsme nakoukli s Mateuszem do tridy B a zkoukli jejich vysledky. Acko a Becko v podstate sdileji spolecne vsechny ligy 1 az 4. Jsou tam namichani profici a amateri, rozdil v sile mezi nimi neni, jen v podstate v tom, kdo ma titul a kdo ne. 

Odpoledne jsme hrali jeste jednu partii tymoveho turnaje. Hral jsem s dalsim klukem z Ecka, vybudoval jsem krabici snu, ve ktere sice klucina zkusil ozit, ale umrel, takze vzdal. Nas tym skoncil druhy, takze jsem si i privydelal 2000 wonu (=40Kc). Krome me skoroval tri vyhry uz jen Lee Shi-hyeon. V pul pate skoncil match mezi Dojangy. Manazer mel radost, ze jim to nas Dojang natrel, takze prohlasil, ze dneska konec studia. On je dost naladovy, studuje se, podle toho, jakou on ma naladu. Chteli jsme jit hrat ven fotbal na placek vedle skoly, ale bylo tam takove vedro, ze jsme zase radsi zalezli dovnitr. Tak jsem sel na komp, odeslal par mailu a smazl nejakeho 7d na WBaduku.

K veceri byly smazene kureci krouzky s horcicnou majonezou. Byl jsem tam jako jeden z prvnich a hned se za mnou hnala kucharka s pridavkem, kdyz videla, jak rychle jsem to snedl. Po veceri jsme uz fotbal hrat sli, protoze uz bylo venku prijemne. Problem byl, ze nas na malem hristi bylo az moc, takze to byla spis nakopavana, ani nevim, jak zapas skoncil. Kazdopadne Mateusz schytal hodne ran a sel si potom hned lehnout. Ja jsem jeste tu, povidam si s Kim Dae-hwi, ale brzo pujdu taky spat.

Žádné komentáře:

Okomentovat