pátek 28. června 2013

Dneska se nespalo dobre, protoze nas budil v pokoji nejaky zbloudily komar. A snidane nic moc taky nevylepsila, protoze nastoupila ohrana pisnicka z lonska a to ryba k snidani... Nic proti rybe, ale k snidani jsem k ni na chut nikdy neprisel.
Dopoledne jsem nejdriv srotil profi-partie a pak rozstrilel jednu holku od nas ze skupiny, nekladla moc velky odpor. Vzdala, kdyz prohravala o vic nez 15 bodu. Take byl ve tride docela solidni bordel, takze hned nekolik lidi dostalo bambusovou tyci.

K obedu byla k ryzi takova nahorkla tmava omacka s masem, ve ktere se nachazela zelenina "jaja" nebo tak nejak se to jmenuje. Bylo to docela dobre. Take byly k mani spagety, ale byly pekelne ostre. Nejlepsi byly asi masove zavitky se sladkokyselou omackou. Trosku jsem taky pokecal s Midurim, ktery mluvi obstojne anglicky. Byl prekvapeny, jaka velka jmena japonskeho Go jezdi na kongres, jako treba letos Yamashiro Hiroshi 9-pro. A take rekl kontroverzni vyrok, ze Catalin je podle nej slaby... No, vylozme si to, jak chceme.

O polednim klidu jsme s Mateuszem listovali korejskou knizkou se statistikami z roku 2012. Vse bylo korejskym pismem, ktere Mateusz umi cist a nasli jsme i profiky "Sasa" 3-pro (skore 0:1), "Sveta" 3-pro (Skore 0:0) a "Diana" 1-pro (skore 1:15). Schvalne, jestli poznate, kdo je kdo. :P Take jsme jeste s Kim Dae-hwi rozebirali jedno slozite joseki.
Pak se provedly trosku skatulata ve skupinach. Do Cecka od nas postoupili prvni tri ze sedme ligy: Im Ji-nuk, jedna holka a Lee Chae-gu, coz je docela neuveritelne, protoze si myslim, ze neni lepsi nez ja. Naopak k nam sestoupili Yoo Jun-yoh a jeste jeden maly kluk, ktere oba znam z lonska. V osme lize byla prvni holka, co umi anglicky, druhy Ben a treti Lee Shi-yon. Naopak do Ecka se museli pakovat dve holky a typek, o kterem Mateusz rika, ze je tupy. K nam se pridali z Ecka tri mali kluci.

Odpoledne jsme meli opet jakysi tymovy turnaj. Kdyz neni liga, tak obvykle byva neco na ten zpusob. Ja hral proti malemu klucinovi, ktery me posledne porazil o 1,5 asi pred tremi dny. Tentokrat jsem ho ale splachl z gobanu. Pak jsme hrali rengo. Byl jsem ve dvojici s klucinou Kim Dong-hunem. Souperi byli Yoo Jun-yoh a jedna mladsi holka. Nejprve jsem se prepocital ja a pak i spoluhraci, takze jsme se museli vzdat.
Nasledoval vybeh na kopec. Nase skupina beha kratsi okruh, me prijde moc kratky, tak asi zacnu behat se starsima lidma z Becka a Cecka, kteri behaji delsi trasu.

Vecere mi vynahradila snidani. Kureci nugetky s hnedou omackou bylo moje lonske nejoblibenejsi zdejsi jidlo. Navic byl jesti testovinovy salat s tunakem a k nemu cibulovy toustovy chleba. Akorat jsme se s Mateuszem zakecali o kongrese a kdyz jsme si chteli jit pridat, tak nam uz vsechny nugetky snedli...

Vecer nam jeden starsi vazeny profik rozebiral ruzna trikova joseki. Vetsinu z nich jsem znal, tak jsem se i trosku zaskvel.
Mimochodem bych mel v nedeli ve 14:00 (7:00 ceskeho casu) hrat iGoS, tak uvidime, jak mi to pujde. :)

1 komentář:

  1. Konečně staré dobré tělesné tresty!:) No a Catalin rozhodně netrpí pověstí silného profíka, co si budeme povídat...

    OdpovědětVymazat