středa 26. června 2013

Tak chlapci uz se zrejme poucili a slo se tentokrat spat normalne. Ale porad je to oproti lonsku rozdil, kdy se chodilo povinne spat v 11 a ted si kazdy muze v podstate jit spat, kdy chce... Kazdopadne giganticka snidane v evropskem stylu me probudila dostatecne - cornflakes s mlekem, parek v rohliku a jablko. Take jsem ucinil dalsi objev: kolem snidane se objevuji na recepci papiry s sgf profi-partii z minuleho dne. Takze jsem nejaka ukoristil, abych mel co delat pres den mezi partiemi.

Prvni dopoledni partii jsem hral s holkou, ktera tu je asi jedina hezka a podle me ji bude minimalne 15. V bojovne partii me porazila o 5,5 bodu a pak na me zacala mluvit plynule anglicky... Byl jsem hodne prekvapeny, ale kazdopadne jsme partii rozebirali docela dlouho. Pak jsem se ale dozvedel, ze holcina je dcera korejskeho velvyslavnce v Americe a dokonce jsem slysel drb, ze je to Benova pritelkyne (je mu 20). Ten tu vsak stale neni, takze tezko rict. Mateusz si mysli, ze jel do Japonska navstivit sveho bratra, ktery tam pracuje jako kameraman.
Druhou dopoledni partii jsem hral s typkem, o kterem Mateusz rika, ze je naprosto tupy. Take ale slusne konverzuje anglicky a rikal, ze je mu 16, takze je po me ve skupine dost mozna druhy nejstarsi. Vedle me hral Lee Chae-gu, se kterym jsme se predhaneli, kdo vybuduje vetsi krabici. Obe se nam sice nakonec rozpadly, ale stejne jsme oba vyhrali. Souper se u partie tvaril dost namachrovane, ale kdyz jsem ho rozstrelil, tak se hned chtel kamaradit.

K obedu jsem se znovu prezral, tentokrat nudlemi a kdyz si pak slo par kluku ven na placek zakopat, tak na to jsem fakt nemel silu. Radsi jsem na mobilu otevrel facebook a povidal si s Jonasem Weltickem 4-dan, jak se ma v Japanu. Co jsem tak postrehl, tak jsou tady mobily krome vecera a nedele asi zakazane, ale kazdopadne me a Ganshengovi to o pauzach zrejme toleruji.

Odpoledne jsem hral s dalsim malym klucinou. Tahle partie mi na zacatku sedla, ale nakonec jsem v bitve umrel. Pak jsem hral s vypasenym klukem, kteremu rikaji Mr. Pig 2. Pamatuju si, ze loni byl dokonce jeste v eFku a v lize jsem ho rozstrilel. Kazdopadne se hodne zlepsil (asi jako vetsina tady). V partii jsem musel obetovat velkou skupinu, ale za to jsem si vybudoval velke moyo. Partie nakonec dopadla 110,5:111 v muj neprospech... A pul hodinky pred veceri jsem konecne dozvedel, co je ten vyslap na kopec. Cela skupina jsme se sebrali a sli/bezeli na kopec, do "hor", ktere lemuji Soul. Nahore je krasny park a vyhled, budu muset poridit nejake fotky. Konverzoval se mnou cestu kluk z dopoledni partie a i Chae-gu se snazil. Ja se naopak snazim pochytit korejstinu, narozdil od lonska, kdyz tu ted mam lidi, co mi mohou pomoci s prekladem. Zakladni goisticke terminy uz jsem se naucil.

Na veceri jsme dorazili s predstihem pred ostatnimi. Pozdeji prisel i Mateusz a rikal, ze taky bezeli na kopec, ale ze nikoho z nasi skupiny nepotkali, coz bylo divne. K jidlu v podstate bylo to same, co vcera, ale tentokrat bylo na kostech masa vic nez dost. Take jsme s Mateuszem chvili na sebe mluvili (jako casto) cesko-polsky. Kim Dae-hwi se divil, jakym jazykem to mluvime, protoze on nas slysel mluvit jen anglicky. Mateusz vysvetlil, ze nemluvi polsky, ale slezsky, coz je pro me pochopit samozrejme jeste snazsi. Pry nesnasi polstinu a ze je hrdy Slezak (je z Dzimierzi).

Po veceri jsem si dal sprchu. Kombinace sport-jidlo-sprcha-Go je opravdu dobra,to se mi vzdycky hraje dobre. Hral jsem s holkou, ktera mi prijde protivna, coz se potvrdilo, protoze kdyz jsem ji prepocital v obrovskem semeai, tak jen mrstila kamenama na goban a odesla.

Ted uz jen sjizdim internet a za chvili pujdu spat.

Žádné komentáře:

Okomentovat