úterý 25. června 2013

Seok Song-min aka Mr. Pig me stve cim dal tim vic, v noci se tam vybavoval do dvou do rana, postupne se tam protocili asi dalsi tri lidi z cizich pokoju. Lee Chae-gu byl taky z toho velice nerudny a Lee Shi-yon (maly kluk, treti spolubydlici) nastesti spal jak zabity. Kdyz jsem je serval po treti, tak uz nastesti vypadli (nevim kam). Takze jsem se probudil opet znacne nevyspaly. Trochu me probudila az snidane.

Na dnesek jsem se rozhodl, ze budu srotit tsume-go. Ale dopoledne se netradicne hralo. Nejdriv jsem hral s takovou divnou holkou, kterou jsem prehral, ale opet po chybach v koncovce jsem prohral nejtesnejsim rozdilem. Pak jsem hral s dalsi holkou, ktera byla docela dost mala, ale vice mene jsem ji nedal vubec zadnou sanci. Mateusz rika, ze moje skupina D je tak na levelu 6-dan EGF a jeho 6.liga (nizsi v Cecku) uz muze dosahovat i 7-danu.

K obedu bylo na vyber hned nekolik jidel. Byla tam k mani takova omeleta s omackou, nejaky krabi testovinovy salat, tofu a samozrejme kimchi a ryze nemohly chybet, takze bylo z ceho vybirat. Vazne me ale stve, ze jsou loznice o polednim klidu zavrene. Ale zavolala si me pani recepcni, abych zaplatil. A ujistila me, ze sleva, kterou mi (asi) vyjednal pan Kim opravdu plati, takze neplatim 1000 euro za mesic, ale jen 700 euro jako loni.

Odpoledne jsem hral s malinkym klucinou, dost mozna nejmladsim u nas ve skupine. Nehral nijak skvele, ale stejne me o 1,5 bodu v bojovne partii porazil. Pak mi poslali splubydliciho Lee Shi-hyeona, ktery byl ale viditelne (pochopitelne) ospaly a nemusel jsem vubec nic predvest, abych ho porazil. V pauzach mezi partiemi jsem tedy resil tsume-go a zvladl jsem jich dneska kolem stovky.
Nasledoval fotbalek, tentokrat uz samozrejme na velkem hristi, ktereho se ucastnili prevazne profici a starsi studenti, z malych tam byl malokdo. Byl jsem s Mateuszem v tymu, ktery je vyborny hlavickar, coz nekolikrat ukazal. Zapas skoncil 7:5 pro nase druzstvo, pricemz ja jsem skoroval ctyrikrat. Ja hezke goly obvykle nedavam, vsechny byly takove obycejne. Dva mi pripravil Mateusz do samostatnych uniku jeho dalekonosnymi hlavickami. On sam skoroval hlavou po rohovem kopu. Nejvtipnejsi byl muj posledni gol (i celeho zapasu). Chtel jsem centrem najit Mateusze, ale balon letel na branu a primo pred golmanem skocil a vzhledem k tomu, ze Korejci nejsou dvakrat vysoci, tak skoncil pod brevnem...

Po sprse jsem zamirili na veceri. Bylo palive kure a muselo se obirat z kosti. Me ale dali kosti, na kterych nebylo maso skoro zadne, takze jsem se musel poradne najist spenatem a ryzi. Po veceri jsem hral s dalsim malinkym klucinou, ktery slusne konverzuje anglicky a kazdy den si pro nej vecer chodi maminka... Nachytal jsem ho hned na zacatku na sve oblibene joseki, ale pak jsem zacal hrat celkem laxne a zvitezil jsem "jen" o 7,5 bodu.

Kazde utery a ctvrtek by mela byt vzdycky druha vecere. Tentokrat ale byla trochu specialni. Kazdy vyfasoval vytecny hamburger a colu (tu jsem si nedal). Docela mi zaplnil zaludek po neslavne veceri. Zdalo se mi, ze o nocnim excesu Mr. Piga a spol se nejak dozvedel pan manazer, protoze nekolikrat za den si je volal. Pig musel nosit  z venku z auta pesky (6 pater) bedny s burgrama. Jeden z kluku, co se taky u nas na pokoji vyskytoval byl Im In-juk, ktery je od nas ze skupiny, ale temer jsem ho za den nevidel ve tride a furt dostaval od nekoho vynadano, zrejme to nebyl jeho prvni prohresek.

Ted me tady jeste jeden maly klucina prudi s jednim tsume-go, na ktere nemohl prijit. Docela rychle jsem ho vyresil a on hned povida "you are genius"... Tak snad se aspon dneska konecne poradne vyspim.

3 komentáře:

  1. Loni jsem se denně těšil, že si přečtu, jak jsi od toho či onoho korejského dětska zas dostal lekci. Letos docela nuďo :PP...

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že ještě nevyšlechtili kuřata bez kosti. :P Btw. pořádně zamakej na koncovce!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a už vím, proč jsem chtěl tenhle blog převést na eGoban. To vypisování kódu je na palici! :o)

    OdpovědětVymazat