pondělí 24. června 2013

Probudil jsem se uz nekdy ve ctyri rano kvuli straslivemu vedru a pak uz jsem skoro nespal, ale ostatni na tom asi byli podobne. Chae-gu to dokonce zakempil az do 8:45 a pak prisel dokonce pozde na lekci. Snidane vubec nebyla v korejskem stylu, spis v zapadnim - volska voka se slaninou + kecup a samozrejme nesmela chybet ryze. Jedine korejske jidlo k mani tam bylo kimchi, ale to ja zrovna dvakrat nemusim.

Jak uz jsem rikal, Chae-gu prisel pozde na lekci, zrejme tak se da vysvetlit jeho trest, ktery byl opravdu unikatni. Musel asi pul hodiny stat v koute a drzet nad hlavou goban a ty jsou tady pekne tezke (asi peticentimetrove). Mateusz mi ale pak vysvetlil, ze tento trest je tady docela bezny. Objevil jsem ve tride v knihovne knizku s partiemi z predlonskeho Samsung Cupu, kterou jsem za dopoledne stihl celou prehrat. Ukazal se tu i profik s legendarni bambusovou tyci, ale ta nastesti dnes nebyla zapotrebi.

K obedu byla jakasi michanina, co dum dal, ale bylo to docela dobry. O polednim klidu jsou loznice z neznameho duvodu zamcene a studovat se taky neda porad, takze jedine, co jsem mel u sebe byl mobil, ale zabavil jsem se.

Odpoledne uz mi prihrali prvniho soupere na treninkovou partii a to maleho vypaseneho kluka. Partie ale spis pripominala tyrani nevinatek nez Go, protoze klucina opravdu nemel sanci... Takze mi tedy poslali starsiho a silnejsiho soupere. Hra mi opravdu sedla, v tezkem boji jsem vymyslel brilantni sekvenci, ale posledni tah (ten nejlehci) jsem zahral vedle, ztratil jsem tempo a kvuli tomu prohral... Partii nam pak rozebral profik a oba nas chvalil. Pak si me zavolali vedle do tridy C na rozbor pro cizince. Byl tam tedy jeste Mateusz, Miduri a konecne jsem poznal Ganshenga. Ben se za cely den opet vubec neobjevil. Paradox je, ze nam to rozebiral profik, ktery anglicky neumi, takze Mateusz musel prekladat. Rozebrali jsme ligovou partii Mateusz vs. Gansheng, kterou Mateusz vyhral o 1,5 bodu. Zatimco vsichni bezeli na kopec, tak nam se rozbor protahl, takze jsme nemuseli.

K veceri byl stejne jako vcera takovy korejsky gulasek a potom uz nam loznice konecne otevreli. Na sedmou byla naplanovana dalsi partie. Hral jsem s Chae-gu, na ktereho mi to loni slo. I tentokrat jsem ho prehral, ale v koncovce jsem delal neskutecne chyby a ztratil snad 20 bodu a prohral jsem o 3,5. Chae-gu se mi pak jeste na pokoji omlouval a nabizel mi svoji susenku. ^^ Ale bohuzel misto skore 3:0, mam po dvou hloupych prohrach skore 1:2, ale na uroven Decka jednoznacne mam, coz je povzbuzujici. Jsem stale hodne unaveny, takze opet pujdu brzy spat.

1 komentář:

  1. Pěkný trest, ten se mi líbí! Tajně doufám, že si ho aspoň jednou vyzkoušíš. ;)

    OdpovědětVymazat