čtvrtek 28. června 2012

Program definitivne vypada asi takto:

7:00 vstavani
7:10 - 7:30 rozcvicka venku
8:00 snidane
9:00 - 12:45 sroceni profi-partii, 1 ligova partie                   
13:00 obed
14:00 - 18:00 ligove partie (obvykle 2-3),  
(utery, ctvrtek - 16:30-18:00 fotbalek) 
18:00 vecere 
19:00-21:00 1 ligova partie, koncovka test + domaci ukol - tsume-go test, ja ho ale obvykle stihnu uz behem vecera.
22:30 kontrola poradku v pokojich
23:00-7:00 spanek

Zjistil jsem, ze ta rozcvicka se tu trochu hazi na parek, zdaleka na ni nechodi vsichni, bych rekl a kdyz se potom jde vybehat dve kolecka, tak obvykle bezime jen ja, Japonci a tak dva tri dalsi...
Jidlo doposud skvele, dneska byly snad nejlepsi jidla vubec. Snidane mi jedine moc nejedou, ale dneska byly toustiky a lupeni s mlikem. :D K obedu neco na zpusob salatu, skvele. K veceri kureci nugetky s nejakou hodne dobrou hnedou omacku. S moji VIP vidlickou jde vsechno jednoduseji. :) A kdyz i presto nevim, jak se nejake jidlo ji, tak mi mali klucinove z moji skupiny pomuzou. A mame z toho vsichni hroznou srandu. :D

Dopoledne se prisel podivat Kim, ale zrovna jsem hral partii (v te dobe uz ale jasne vyhranou), takze jsem si s nim stihl jen podat ruku. Toho nejlepsiho od nas poslali hrat do Decka, ale dostal na drzku, takze se po obede ase vratil. Dostal jsem ho ja, vedl jsem minimalne o komi, ale vyprasil me v koncovce. Pak jsem si pripsal pulbodovou prohru s holcinou, kterou jsem prvni den porazil o 2,5. Do tedka jsem nebyl soucasti zadne ligy, protoze se dohravala a vsechny moje partie byly v podstate jen pratelske. Od zitrka tedy nastupuju do te nove. 16 hracu je nas rozlosovano do skupin po ctyrech (na los jsem mel stesti, vsechny tri soupere jsem tady uz porazil a vsem jim podle me neni vic nez 12), vic jsem se zatim nedozvedel. 
Mimochodem, kdyz bych mel nasi skupinu prirovnat k evropskemu ratingu, tak to bude cca 2450 - 2600. Byl jsem nahlednout do Decka a tam podle me nejsou o moc silnejsi. Ale Cecko uz asi bude hodne nabouchane.

Odpoledne byl opet fotbalek, zopakoval jsem si hattrick. Mimochodem ti Korejci - mali i velci - jsou strasne sikovni s micem, ale casto soluji. Co se Eura tyce, tak se tu fandi  prevazne Italii. 
O mensi show jsem se pak postaral zpet v Dojangu pri ceste z pokoje do sprchy, kdyz jsem prosel po chodbe bez trika jen s prehozenym rucnikem pres rameno... Zrejme to tady neni moc zvykem, kazdopadne celou chodbou se ozvalo neco ve stylu: WOOOOW! :D

Taky se tu stavil nejaky Korejec (goista) zijici v Sydney, tak jsem konecne pokecal s nekym pekne anglicky. 

Vcera jsem to nejak zakrikl s tema tsume-gama. Dostal jsem opravene ty vcerejsi a mel jsem pulku blbe a to to nebyly tezke problemy. Aspon ze jsem mel dobre koncovkove problemy.

Žádné komentáře:

Okomentovat