sobota 30. června 2012

"Hail! Kill! and Die!" "Nice."


O vikendu neni rozcvicka, takze nas vedouci probouzel az v 8. Vsichni mali prdolove nekam  v 9 odchazeli, asi na nejaky vylet. Decko tedy bylo uplne vykradene a u nas taky hodne lidi chybelo. Na desatou se nas tedy seslo 13 a jeden kluk z Decka, kteremu bylo mozna i vic nez me, coz je tady dost nevidana vec. Hral se jakysi tymovy turnaj, dve kola. Prvni kolo vyhral nas tym 5:2 a druhe prohral 3:4. Ja v prvni partii bez problemu prehral soupere pozicni hrou o 9,5 bodu. V druhem kole jsem prohral s tak dvanactiletym capartem, se kterym jsem tady mam uz 0:3. Svoje predchozi desetiobodove prohry jsem "vylepsil" na 4,5. Po obede jsem o 0,5 bodu prohral partii s klucinou, ze ktereho si tady vsichni delaji srandu (je trosku jiny nez ostatni), ale na mistni pomery umi obstojne anglicky. 

Vzhledem k tomu, ze tu byli vsehovsudy asi jen dva ucitele, tak se koncilo uz po ctvrte. Je tu takovy koutek pro volny cas a je tam i velka televize, kde zrovna davali sestriy z Eura, tak jsem koukal. A jeste jsem stihl pak vyrazit pred veceri na hodinovy pruzkum okoli, kdyz ostatni sli hrat baseball. 

Udelal jsem i par fotek mobilem, viz. prezentace. Snad budou pribyvat.

Posledni dobou jsou vecere opravdu skvele. Opet byly kureci nugetky, tentokrat s pikantni sladkokyselou omackou. Polivka pripominala cesky kureci vyvar a cibulacku v jednom.

Cele vecery tady z te televize hraje nejaky sileny korejsky popik a disco. Neda se to poslouchat a nanestesti mam pokoj hned vedle. Par lidi na to vsak cumi kazdy vecer... Ja tedy zustavam pripojeny k Manowarum, co nejdele to jde. Dnes za mnou prisel jeden maly kamos Korejec a vytahl mi sluchatko z usi. Uslysel tam neco jako "Hail! Kill! and Die!", pak mi sluchatko vratil a povida: "Nice." :D Mozna, ze uz z toho popiku taky sili...

Žádné komentáře:

Okomentovat